اجتماعیپیشنهاد سردبیرفرهنگیمطالب ویژه

مدير دفتر مشاور املاك ادليا خواستار اتحاد و همسويي فعالان اين صنف براي رونق خريد و فروش زمين در شاندرمن و ماسال شد

پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام: دفتر مشاور املاك ادليا در منطقه شاندرمن، تنها واحد صنفي اين رشته‌ي شغلي در سطح منطقه محسوب مي‌شود كه توسط يك بانوي تحصيل‌كرده تأسيس و راه‌اندازي شده است و مبناي خدمات خود را بر پايه شفافيت و صداقت كاري و اتحاد و انسجام با فعالان و دست‌اندركاران صنف مشاورين املاك منطقه پي‌ريزي كرده است.

سيده معصومه يكتايي كلور دانش‌آموخته‌ي رشته‌ي معماري در مقطع کاردانی، مؤسس  و مدير دفتر مشاور املاك ادليا در مصاحبه‌ اختصاصي با «پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام» گفت:

با توجه به علاقه‌اي كه از ديرباز به ساخت و ساز داشتم  وارد  این شغل شدم  و این دفتر  مشاور املاک را با هدف ارایه خدمات به همشهریان و هموطنان عزیزم  تاسیس کردم و راه اندازی نمودم

وي با بيان اينكه دفتر مشاور املاك ادليا از سه سال قبل آغاز به كار كرده، افزود: 4 ماه قبل شعبه دوم اين دفتر را در كرج تأسيس و راه‌اندازي كرديم.

سيدمعصومه يكتايي عمده فعاليت دفتر مشاور املاك تحت مديريت خود را در شرايط فعلي «خريد و فروش زمين» اعلام كرد و گفت: فعلاً برنامه‌اي براي ورود به حيطه ساخت و ساز نداريم اما به ياري خداوند تا سه ماه آينده بخش ساخت و ساز را نيز استارت خواهيم زد.

وي سپس با بيان اينكه در ابتداي شروع به كار اين دفتر؛ با عدم همكاري و تعامل فعالان دفاتر مشاور املاك منطقه مواجه شده؛ گفت: متصديان، مشاور املاك منطقه گمان مي‌كردند من ساكن تهران بوده و در اين منطقه به راه‌اندازي دفتر مشاور املاك اقدام كرده‌ام كه عرصه‌ي كاري برآنها تنگ شده در حالي كه من اصالتاً اهل شاندرمن هستم و مرحوم پدرم (كه 5 ماه قبل فوت كرد) و همينطور مرحوم پدربزرگ من جملگي در شاندرمن به دنيا آمده و چشم از جهان قرو بسته و در همين منطقه به خاك سپرده شده‌اند!

مدير دفتر مشاور املاك ادليا با اشاره به جاذبه‌هاي بي‌بديل منطقه شاندرمن و ماسال اضافه كرد:

معتقدم چنانچه تمامي فعالان و دست‌اندركاران صنف مشاورين املاك با يكديگر متحد و همسو شوند مي‌توانند در جذب مشتري از استان‌اي ديگر گام‌اي بلندي بردارند. چرا كه اين منطقه سرشار از زيبايي‌هاي طبيعي خدادادي مانند كوه، جنگل فضاهاي سرسبز دل‌انگيز است كه براي اهالي استان‌هاي ديگر ازجمله تهران، كرج و… داشتن حتي يك ويلاي كوچك در اين منطقه مي‌تواند آرزويي بزرگ به حساب آيد.

وي خطاب به فعالان اين صنف ادامه داد:

چنانچه جملگي با هم متحد و همسو شويم مي‌توانيم بهترين خريد و فروش را در سطح منطقه انجام دهيم و از تفرقه، عدم انسجام و پراكندگي هيچ نفعي نخواهيم برد.

سيدمعصومه يكتايي اضافه كرد: با همدلي و همسويي و جذب مشتري از استان‌هاي ديگر و رونق خريد و فروش زمين، اين منطقه به متل قوي دوم تبديل خواهد شد.

وي سپس در خصوص نحوه انجام معاملات اظهار داشت: همه سعي و تلاش ما معطوف آن است كه معامله‌ها در صحت و سلامت كامل و براساس اصول و موازين حقوقي و قانوني انجام شود.

در اين راستا به هيچ عنوان املاك قولنامه‌اي در اين دفتر معامله نمي‌شود و به همين ترتيب به صاحبان املاك داراي نسق نيز كه قصد انجام معامله دارند، توصيه مي‌كنيم ابتدا به گرفتن سند مالكيت رسمي اقدام و بعد معامله انجام شود.

بانو سيد معصومه يكتايي مدير دفتر مشاور املاك ادليا در پايان ابراز اميدواري كرد با اتحاد و همدلي و همسويي، در آينده ماسال و شاندرمن به بهشت گيلان تبديل شود.

نشاني دفتر: ماسال شاندرمن روبروي دبستان دخترانه نرجس (جنب بستني تهران)

نشاني كرج: بلوار مطهري بعداز پل آزادگن ساختمان گشتي

09389674710 09367786542 09356142414 09121975828

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا