پیشنهاد سردبیرفرهنگیمصاحبه

جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی از الطاف و کرامات امام هشتم (ع) می‌گوید

جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی
از الطاف و کرامات امام هشتم (ع) می‌گوید:
پایگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام؛ سیدعیسی اشرفی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که به درجه رفیع جانبازی (70 درصد) نائل آمده و یکی از میلیون‌ها عاشق و شیفته امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع) به شمار می‌رود. وی در راستای همین شیفتگی، سفر به مشهد مقدس را جزئی از برنامه های لاینفک هرساله خودمی داند۰
سید عیسی اشرفی در مصاحبه اختصاصی با سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام گفت: زندگی پرفراز و نشیبی داشته‌ام و در بزنگاه‌هایی از زندگی، هرگاه به اوج استیصال رسیدم و احساس ناامیدی و به بن‌بست رسیدن در من ایجاد می‌شد؛ به امام رضا (ع) توسل می‌جستم و همواره مشمول الطاف امام هشتم شدم و در کارم گشایش صورت می‌گرفت در واقع عنایت پروردگار را از طریق امام رضا (ع) به طور آشکار باتمام وجوداحساس و لمس کرده ام.
وی ادامه داد: برخی موارد را اساساً در قالب کلمات نمی‌توان بیان کرد و فقط می‌توانم بگویم که عشق و دلدادگی به امام هشتم یک رابطه دلی و درونی محسوب می‌شود.
این رزمنده دوران جنگ تحمیلی گفت: با توجه به ارادت خاصی که به امام رضا (ع) دارم ،همه ساله به مشهد مقدس سفر می‌کنم و این سفرها حتی در دوران شیوع گسترده کرونا نیز قطع نشده است. علیرغم شرایط نامناسب جسمی که دچار آن شده‌ام؛ اما همواره به راحتی به مشهد عزیمت می‌کنم و به شهر خود برمی‌گردم و به یمن نظر حضرت هیچگاه در طول این سفرها با شرایط سخت مواجه نشدم.
سیدعیسی اشرفی که طبع و ذوق زلال شعر و شاعری دارد و تخلص او اشرف است، آنگاه خاطره‌هایی از سفرهای مکرر خود به مشهد مقدس تعریف کرد و گفت: در یکی از سفرها، شخصی که بعداً فهمیدم خادم است؛ هنگامی که حال مرا دید و متوجه شیدایی من شد، پیشنهاد داد که من به عنوان خادم در خدمت زائران باشم. در گلدسته‌هایی که روی ضریح نصب شده، گل‌های زیادی جلب توجه می‌کند که این گل‌ها پس از اینکه به صورت خشک و تر جداسازی می‌شوند، بین زائران توزیع می‌گردد و من در آن سفر کار توزیع گل‌ها بین زائران را انجام دادم.
رزمنده دوران دفاع مقدس و جانباز 70 درصد در ادامه ،درخشش و تلالؤ نور الهی بارگاه امام هشتم را موجب جذب افراد مختلف دانست و گفت:
محبوبیت امام رضا (ع) تا بدان حد است که حتی افرادی که تقید چندانی به دین و انجام واجبات دینی ندارند، شیفته و واله امام رضا (ع) می‌شوند و من به چشم خویش دیدم کرامات زیادی که از آن حضرت شامل حال دلدادگان او شد و عمیقاً معتقدم هر کسی به زیارت مرقد مطهر آقا امام رضا (ع) برود؛ دست خالی برنمی‌گردد و دعا و خواسته او اجابت می‌شود.
سید عیسی اشرفی همچنین اظهار کرد: به عقیده من کسانی که قصد سفر به کربلای معلی و زیارت مرقد مطهر سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) دارند، مجوز خود را از حضرت امام رضا (ع) دریافت می‌کنند.
وی در
به امام رضا (ع) متوسل شدم و از آن حضرت برای عزیمت به کاظمین و سامرا استمداد طلبیدم و امام رضا (ع) مثل همیشه آرزوی مرا مستجاب نمود و به وقت اذان صبح، از کوفه به سمت سامرا و کاظمین سفر کردیم و بار دیگر مشمول الطاف و عنایات امام هشتم (ع) شدم.
سیدعیسی اشرفی (اشرف) رزمنده جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و جانباز 70 درصد که طبع شاعری دارد در پایان مصاحبه عشق و ارادت و دلدادگی ایرانیان به امام رضا (ع) را زبانزد جهانیان دانست و گفت: من خودم را غلام امام هشتم حضرت امام رضا (ع) می‌دانم.

 

برحمن موسی الرضا
رضا یک گوهر از دردانه باشد
به مشهد شمع و دل پروانه باشد
یقین دارم که فخر سرزمینست
دلم خواهد که او همخانه باشد
بیا بر درگه موسی الرضا باش
به قدرش در وطن کو خانه باشد؟
ندیدم امن و آسایش به گیتی
توسل کن مگو افسانه باشد
چو نذری کرده‌ای عهدت وفا کن
مگو این نقد من یارانه باشد
کدامین خانه نامی خانه‌ی امن
همه ویران تر از ویرانه باشد
سر و سامان نگیردآدم ازعشق
توسل معجز سامانه باشد
در آخر جان من بادا فدایش
هزاران جان، پی جانانه باش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا