پیشنهاد سردبیر

بانك املاك امير ارايه‌دهنده خدمات تخصصي در صنف مشاورين املاك

سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:
بانك املاك امير؛ به عنوان يك دفتر مشاور املاك معتبر در شهرستان شفت ارايه‌دهنده‌ي مشاوره و خدمات تخصصي در زمينه خريد، فروش، اجاره و رهن واحد مسكوني، تجاري و… به شمار مي‌رود كه مبناي خدمات‌دهي را بر اصل صداقت؛ شفافيت و مشتري‌مداري پي‌ريزي كرده است.
هادي باقري موسس و مدير «بانك املاک امير»؛ در مصاحبه با سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام گفت: بعد از بازنشستگي تصميم گرفتم خدمات‌دهي به مردم شريف را در عرصه مشاورين املاك در دستور كار قرار دهم كه در اين راستا «بانك املاک امير» را داير و راه‌اندازي كردم.
وي افزود: بيشترين مشتري‌هاي اين دفتر را اهالي شريف شهرستان شفت تشكيل مي‌دهند اما شماري از مشتريان ما نيز اشخاص غيربومي هستند كه براي خريد زمين یا واحد مسكوني به ما مراجعه مي‌كنند و يا اينكه ملكي از قبل داشته و به دلايلي قصد دارند آن ملك را به فروش برسانند و يا معاوضه كنند!
هادي باقري اضافه كرد: با توجه به ارتباط و همكاري كه با برخي فعالان اين صنف در استان‌ها و شهرهاي ديگر داريم؛ بعضاً متقاضيان خريد ملك را از شهرهاي مختلف مانند اصفهان، تهران، رشت و… به اين دفتر معرفي مي‌كنند.
اين فعال صنف مشاورين املاك با بيان اينكه خريد و فروش ملك و واحد مسكوني از مدتي قبل دچار ركود شده؛ توضيح داد: نوسان شديد و افزايش قدرت خريد عمومي، موجب ركود در اين عرصه شده، كما اينكه برخي اشخاص به منظور خريد ملك مراجعه مي‌كنند اما با اطلاع‌ از قيمت‌هاي نجومي منصرف مي‌شوند.
مدير «بانك املاک امير»؛ تعبيه ساز و كار شفاف و كارشناسي در قيمت‌گذاري ملك از سوي كارشناسان زبده را ضروري خواند و گفت: در حال حاضر هيچ معيار و ضابطه‌اي در قيمت‌گذاري زمين و واحد مسكوني اعمال نمي‌شود و هر مالك قيمت ملك خود را دلبخواهي و سليقه‌اي و در راستاي منافع خود تعيين مي‌كند. در حالي كه ملك (واحد مسكوني) بايد براساس يكسري پارامترها از قبيل زمان ساخت؛ متراژ؛ منطقه و نظاير آن به طور كارشناسي تحت ضابطه و ساز و كار مشخصي قيمت‌گذاري و اعمال آن لازم الاجرا شود.
هادي باقري با بيان اينكه دفاتر مشاور املاك در قيمت‌گذاري ملك نقشي ندارند؛ افزود: متصديان و دست اندركاران اين صنف در زمينة قيمت‌ها، نظرات پيشنهادي خود را به مالك ارايه مي‌كنند اما در نهايت اين مالك است كه قيمت ملك خود را تعيين مي‌كند! در واقع مشاورين املاك به عنوان واسطه يا پل ارتباطي بين خريدار و فروشنده ايفاي نقش مي‌كنند.
نشاني: گیلان ، شهرستان شفت – خيابان هفده شهريور – نرسيده به ميدان انقلاب – 01334785797

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا