پیشنهاد سردبیرتبلیغاتچند رسانه ایمصاحبهمطالب ویژه

مدير واحد آجيل و خشكبار پارسا خواستار روان‌سازي شرايط بانك‌ها در اعطاي تسهيلات به كارآفرينان شد

سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:
واحد آجيل و خشكبار پارسا در آستانه‌اشرفيه؛ از جمله واحدهاي شاخص اين صنف به شمار مي‌رود كه با عرضه انواع آجیل خشکبار ، بادام زميني، فندق، تخمه ، پسته خام و نخود و… از کشاورزان منظقه و شهرهاب دیگر خریداری نموده و در کارگاه فرآوری کرده و سپس روانه بازار می کنیم . با كيفيت برتر و قيمت مناسب طي مدت زمان كوتاهي موفق به جلب رضايت و اعتماد مشتريان در سطحي گسترده شده است.
محمد پارسانژاد مدير جوان و بااخلاق اين واحد كه به همراه همسرش به خدمات‌دهي در اين عرصه مشغول است؛ در مصاحبه اختصاصي با «پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام» گفت: اين كارگاه و فروشگاه را با هدف خدمات‌رساني به مردم شريف آستانه اشرفيه و هم استاني‌ها و مهمانان عزيز و همچنين به منظور رونق توليد ملي و اشتغالزايي احداث و راه‌اندازي كرده‌ايم.


محمد پارسانژاد كه دانش‌آموخته رشته كامپيوتر در مقطع ليسانس است؛ در خصوص فعاليت‌ها و خدمات واحد تحت مديريت خود افزود: انواع آجيل؛ خشكبار؛ بادام زميني؛ فندق؛ تخمه؛ پسته خام و… را از كشاورزان منطقه خريداري نموده و در كارگاه به فرآوري آن اقدام و سپس روانه بازار مي‌كنيم.
وي با بيان اينكه «كار خريد بادام زميني را از ماه شهريور شروع مي‌كنيم؛ افزود: برنامه‌ريزي ما در رابطه با خريد اين محصولات به گونه‌اي است كه تا پايان سال و فرارسيدن ايام نوروز؛ بتوانيم پاسخگوي تقاضاي بازار و نياز همشهريان و مسافران و گردشگران عزيز جهت عرضه اين محصولات باشيم.
مدير واحد آجيل و خشكبار پارسا در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام مبني بر ويژگي‌هاي بادام زميني آستانه‌اشرفيه كه از طرفداران پرشماري برخوردار است؛ اظهار كرد: بادام آستانه‌اشرفيه به لحاظ مرغوبيت خاك و زمين منطقه و همچنين شرايط آب و هوايي معتدل؛ به صورت طبيعي به عمل مي‌آيد و از اينرو كيفيت بالاتري نسبت به بادام زميني مناطق ديگر (دشت مغان – بادام چيني – بادام هندي و…) دارد. ضمن اينكه طعم و مزه لذيذي داشته و نيز رنگ آن هم فرق مي‌كند. در واقع رنگ بادام زميني آستانه در قياس با محصول مشابه مناطق ديگر روشن‌تر و شفاف‌تر جلوه مي‌كند. اين در حالي است كه بادام زميني فرضاً دشت مغان به لحاظ شرايط متفاوت آب و هوايي (كه خشك است) به صورت ديمي و مصنوعي به عمل مي‌آيد. مردم فهیم می توانند با سرچ عنوان parsaajil.ir در گوگل اطلاعات لازم به کاربر داده می شود و همچنین با فعالیت در شبکه های اجتماعی واتساپ و با جستجو  parsa_ajil در اینستاگرام و با جستجو عبارت  parsa_ajil1 در شبکه های اجتماعی ایتا ، روبیکاه ، آپارات و تلگرام کسب کار سفارش گیری و آماده سازی و پس از فروش موفق شدیم که در فاصله کوتاه چند ماه مشتریان زیادی جذب و نظر آنها را جلب کنیم ما برای این که مسافرین و گردشگران و مشتریان عزیز بتوانند به راحتی مکان فعالیت کار ما را ببینند از ابزار های جستجوگر مسیریابی گوگل ارث و بلد و نشان با نام آجیل پارسا با نام آجیل و خشکبار پارسا بر روی نقشه به راحتی محل کارگاه و فروشگاه ما را پیدا کنند .
مهندس محمد پارسانژاد همچنين با بيان اينكه هدف ما ارايه بهترين محصولات و خدمات به متقاضيان و مشتريان عزيز است خاطرنشان كرد: به منظور توسعه اين واحد، سال قبل تقاضاي تسهيلات را به اداره صنعت ، معدن و تجارت (صمت) ارايه داديم كه پس از بررسی در کمیسیون و ارایه آن به استانداری و پس از تصویب در کارگروه رفع موانع و رونق تولید و معرفی به بانک ملی معطل شدیم ، بانک هم برای پرداخت وام به همسرم پیش شرایط نوع وثیقه و میزان میانگین حساب را جلوی ما انداختند که عملاً نتوانیم وام بگیریم . چرا نباید استاندار گیلان به این موضوع ورود کند و با جدیت با برخی از کارشکنی ها ایستادگی کند !!!
وي ادامه داد: سال گذشته درصدد تهيه و خريد سورتينگ برآمديم كه هم كيفيت كار را ارتقا داده و هم در سرعت بخشيدن به پروسه به عمل‌آوري بسيار مؤثر است. در عين حال نياز به نيروي انساني را كاهش مي‌دهد كه در هر روز نهايتاً مي‌تواند 100 كيلو استحصال نمايد در حالي كه دستگاه سورتينگ در هر ساعت 200 كيلو محصول تحويل مي‌دهد!
مدير واحد آجيل و خشكبار پارسا در همين حال اظهار كرد: طي 6 ماهه اخير مشتريان زيادي از استان‌ها و مناطق مختلف كشور با ما تماس حاصل نموده و متقاضي خريد محصولات اين واحد بوده‌اند.
پارسانژاد با بيان اينكه سايت واحد تحت مديريت وي طراحي و راه‌اندازي شده؛ افزود: با سرچ عنوان اين واحد در گوگل؛ اطلاعات لازم به كاربر داده مي‌شود.
وي گفت: دو شماره تماس در تبليغات و تابلوي واحد اعلام كرده‌ايم كه 24 ساعته پاسخگوي عزيزان تماس‌گيرنده است.

مهندس محمد پارسانژاد اضافه كرد: كيفيت و مشتري‌مداري دو فاكتور اصلي اين واحد محسوب مي‌شود كه در عمل تعهد و پايبندي خود را به آن نشان داده‌ايم.
وي همچنين با اشاره به اينكه همسرم با مدرك ليسانس حقوق در اداره امور اين واحد مشاركت فعال دارد؛ گفت: چنانچه حمايت‌هاي لازم از اين واحد به عمل آيد و به خصوص در تزريق مالي در قالب تسهيلات وام با اقساط طولاني‌مدت و نرخ بهره كم با ما مساعدت شود، واحد را توسعه داده و براي چند تن فرصت شغلي ايجاد خواهيم كرد.
مهندس محمد پارسانژاد با ضروري خواندن حذف تشريفات و مقررات زائد سيستم بانكي گفت: انتظار داريم بانك‌ها در تعامل با توليدكنندگان و كارآفرينان؛ شرايط را جهت اعطاي تسهيلات سهل و آسان نمايند و با روان‌سازي مقررات و شرايط كه براي ضامن و تأمين وثيقه در نظر مي‌گيرند؛ به رونق توليد ملي و كاهش نرخ بيكاري نيز كمك كنند.
نشاني: گیلان _ آستانه اشرفيه – كيلومتر 2 جاده كياشهر – روبه‌روي مسكن مهر
09118019678 – 09116171432

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا