اقتصادیمطالب ویژه

معاون حمل‌و‌نقل شهرداری رشت:

آوای سبز: با حضور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت لاین های کندرو بلوار خرمشهر، مدرس و پل های مکانیزه عابر پیاده بلوار خرمشهر و لاکان افتتاح شد.

به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، معاون‌حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری این شهر در آیین افتتاح لاین های کندرو بلوار خرمشهر، مدرس و پل های مکانیزه عابر پیاده بلوار خرمشهر و لاکان اظهار کرد: بر اثر نظر کارشناسی مشاور پیمانکار، ۴۱ نقطه از شهر جزو نقاط حادثه خیز برای اجرای پل شناخته شد اما طبق بررسی ها تنها در ۲۸ نقطه از شهر قابلیت اجرایی داشت.

فرامرز جمشید پور گفت: این ۲۸ نقطه مورد مناقصه گذاشته شد و پیمانکار اول، برنده در ۱۲ نقطه شد که از این نقاط، ۹ نقطه را اجرایی و ۳ نقطه دیگر را نیز در دست اجرا دارد.

وی افزود: پیمانکار دوم نیز در ۱۷ نقطه برنده مناقصه شده ، ۹ نقطه را اجرایی و بهره برداری کرده و بقیه نقاط را در دست اجرا دارد و درحال برطرف کردن معارضات تاسیسات و یا ساخت است.

معاون‌حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت تصریح کرد: در مجموع برای ۲۸ نقطه بابت هزینه جابجایی و تاسیسات ، بیست میلیارد تومان هزینه شده است.

در این مراسم عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر، پارسا شهردار منطقه سه، قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و برخی از مدیران شهرداری رشت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا