اقتصادیپیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتچند رسانه ایمصاحبه

مدير مجموعه توليدي آريا صنعت خواستار حمايت دولت از كارآفرينان شد

سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:

مجموعه توليدي آريا صنعت؛ توليدكننده‌ي انواع سازه‌هاي فلزي در شهرستان لاهيجان است كه به لحاظ كيفيت بالاي توليدات و رعايت اصل مشتري‌مداري، موفق به كسب جايگاه معتبر در اين شهر زيباي شرق گيلان شده و نزد مشتريان به عنوان يك مجموعه خوشنام شهرت دارد.

مهندس هادي عليپور مؤسس و مدير اين مجموعه در مصاحبه اختصاصي با سايت آواي سبز آرام ضمن اشاره به اينكه از 15 سال قبل فعاليت خود را در اين صنعت شروع كرده؛ افزود:

آريا صنعت در قالب يك مجموعه خصوصي تأسيس و راه‌اندازي شده كه عمده فعاليت آن ساخت سازه‌هاي فلزی و بتونی است.

وی در همین زمینه از تولید کرومیت؛ تیرچه بتونی و تیرچه فولادی و نیز پایه‌های بتونی نام برد که در فنس کشی زمین‌ها و باغات و… کاربرد دارد.

مدیر مجموعه آریا صنعت آنگاه با اعلام اینکه در حال حاضر 7 نفر به صورت مستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: 10 تا 15 نفر هم به صورت جانبی و غیرمستقیم با این مجموعه همکاری دارند که می‌توان گفت ؛  افزون بر بیست نفر از طریق این مجموعه امرار معاش می‌کنند. وی سپس با اشاره به اینکه مشتریان این مجموعه غالباً فعالان ساختمان سازی هستند؛ اضافه کرد: کسانی که دست‌اندرکار ساخت و ساز می‌باشند؛ عمده مشتریان ما را تشکیل می‌دهند که بنا بر سفارش‌های دریافتی اگر اسکلت فلزی برای بنای خود بخواهند؛ تیرچه‌های فلزی یا کرومت تولید و اگر نیاز به تیرچه‌های بتونی داشته باشند، برای آنها تولید و عرضه می‌کنیم.

مهندس هادی علیپور همچنین اظهار داشت که با توجه به سفارش‌های مشتریان؛ پایه‌های بتونی در سایز و ارتفاع مختلف تولید و تحویل می‌دهیم.

وی افزود: البته دایره خدمات این مجموعه محدود به شهرستان لاهیجان نیست بلکه دیگر شهرهای استان و حتی برخی شهرهای استان‌های مجاور نیز تحت پوشش خدمات این مجموعه قرار دارند و مشتریانی از آن شهرها به ما سفارش کاری می‌دهند!

مهندس هادی علیپور در پاسخ به سوال سایت آوای سبز مبنی بر اینکه مواد اولیه جهت تولیدات سازه‌های بتونی را از کدام منابع و مناطقی تهیه می‌کنید ؟ گفت: مواد مصرفی این مجموعه آهن‌آلات و میلگرد و سیمان و شن است که عمدتاً از شهرستان لاهیجان و مناطق همجوار تهیه و خریداری می‌کنیم.

مدیر مجموعه آریا صنعت در ادامه برخی مشکلات و موانع پیش رو را مورد اشاره قرار داد و افزود: افزایش و نوسان شدید قیمت‌ها؛ بزرگترین و اصلی‌ترین مشکل این مجموعه تولیدی و بعضاً دیگر مجموعه‌های مشابه محسوب می‌شود. این در حالی است که قیمت‌ها با افزایش نرخ دلار بالا می‌رود اما زمانی که نرخ دلار کاهش نسبی می‌یابد، قیمت‌ها چنین روندی را طی نمی‌کند و ثابت می‌ماند!

مدیر مجموعه آریا صنعت در ادامه همین مبحث گفت: برخی مشتریان گلایه می‌کنند که قیمت‌ها در تهران ارزان‌تر است، در حالی که تهران به عنوان پایتخت کشور؛ فضای رقابتی گسترده‌ای داشته و فعالان این صنعت، با قیمت‌های مناسب‌تری  مواد مصرفی را تهیه می‌کنند. ضمن اینکه از پرداخت هزینه‌های حمل و نقل هم معاف هستند در نتیجه هزینه تولید محصول برای تولیدکنندگان پایتخت نشین به مراتب ارزان‌تر از ما تمام می‌شود.

وی سپس با اشاره به اینکه گرانی روزافزون باعث شده افراد بیشتر به قیمت‌ها توجه کنند، افزود:

هنگام خرید هر محصول توجه به کیفیت مهم‌ترین موضوع است و قیمت در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

مدیر مجموعه آریا صنعت در پایان با تأکید بر اینکه دولت باید از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت کند، خواستار تعامل و مساعدت ادارات و ارگان‌های از مجموعه تحت مدیریت خود و دیگر مجموعه‌های تولیدی و کارآفرین شد تا سطح خدمات‌دهی به مشتریان هر چه بیشتر ارتقا یابد.

#آدرس دفتر مرکزی آریا صنعت : گیلان /لاهیجان / میدان گلستان /ورودی ساختمان شهرداری

#آدرس کارگاه  آریا صنعت ؛ گیلان / لاهیجان / جاده کمربندی / پشت سردخانه / خیابان شهید جعفرپور

شماره  های تماس :  ۰۹۱۲۴۳۶۱۶۰۶_۰۱۳۴۲۳۳۸۶۵۵__

Ariasanatlahij

www.ariasanatlahij.ir

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا