اجتماعیپیشنهاد سردبیرمطالب ویژه

جشنواره محله ای “نسیم کرامت” در رشت در حال برگزاری است

 آوای سبز: حمیدرضا محمدی سپس گفت: این جشنواره در تماشاخانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، بوستان توحید، بوستان قدس، سبزه میدان، بوستان ملت‌ و بوستان شهیدان نهی قناد برگزار شده و در روزهای آینده در مسکن مهر، بوستان دانشجو، بوستان مفاخر و بوستان میخک و مسکن مهر نیز برگزار می شود.

به نقل از گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، وی با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه(س) به برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در مناطق مختلف شهر رشت اشاره کرد و گفت: جشن های نسیم کرامت علاوه بر تماشاخانه سازمان فرهنگی، سوم تیر ماه در بوستان توحید، چهارم تیر ماه در پارک قدس، پنجم تیر ماه در سبزه میدان، ششم تیر ماه در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب، هفتم تیر ماه در بوستان ملت، هشتم تیر ماه در بوستان شهیدان نهی قناد، نهم تیر ماه در مسکن مهر و دهم تیر ماه در بوستان دانشجو اجرا شده است.

وی افزود: همچنین این جشن یازدهم تیر ماه در بوستان مفاخر و دوازدهم تیر ماه در بوستان میخک از ساعت ۱۸ تا ۲۰ شب برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت سپس تاکید کرد: استان گیلان به دلیل برکت وجود خواهر و برادر امام رضا(ع) پناهگاه امنی برای عاشقان و دلباختگان حریم اهل بیت(ع) است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی و شهروندان گرامی رشت، ارادتی ویژه به خاندان اهل بیت(ع) از جمله حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) داشته و دارند و این علاقه مندی را به اشکال گوناگون نشان داده اند.

 محمدی خاطر نشان کرد: “دهه کرامت” فرصتی ارزشمند و مغتنم برای نشان دادن عشق و علاقه و عرض ارادت به خاندان موسی بن جعفر(ع) می دانند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در پایان خاطر نشان کرد: جشنهای محله ای “نسیم کرامت” نمونه ای از نشانه های ارادت به این خاندان مکرم و معظم است.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا