اجتماعیپیشنهاد سردبیر

اجرای طرح “خانه تکانی شهری” – نصب المان های نوروزی – کاشت ۱۳ هزار نشای گلهای فصلی

یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت گفت: با تاکید شهردار محترم رشت مبنی بر آمادگی شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان و آماده سازی شهر برای استقبال از سال جدید، شهرداری منطقه دو نیز همگام با سایر مناطق با آمادگی کامل به استقبال از بهار می رود.

به گزارش آوای سبز به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ، دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت در راستای برنامه های استقبال از بهار عنوان داشت: شهرداری منطقه دو در بخشهای عمرانی، خدماتی و فرهنگی، شهر رشت را برای استقبال از بهار آماده می کند.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت با اشاره به اجرای طرح “خانه تکانی شهری” در محدوده منطقه دو بیان داشت: این طرح در راستای استقبال از بهار با هدف پاکسازی و نظافت شهری در محدوده محلات منطقه دو آغاز شده و تا پایان نوروز ادامه دارد.
یوسف یزدانی تصریح کرد: منطقه دو شهرداری به واسطه در برگرفتن بافت مرکزی، بازار بزرگ رشت، پیاده راه فرهنگی، پارک شهر، ساغریسازان و … یکی از پرترددترین نقاط شهر محسوب شده و گردشگران زیادی نیز در ایام نوروز در این محدوده حضور خواهند داشت.
وی جانمایی شش المان سفره هفت سین و المان نوروزی در مزار حشمت، میدان صیقلان، ابتدای بلوار امام (ره)، عمارت کلاه فرنگی، سبزه میدان و پارک بانوان را از دیگر اقدامات استقبال از بهار برشمرد.
مدیر منطقه دو شهرداری رشت  کاشت ۱۳ هزار نشای گلهای فصلی ، سه هزار گل شب بو، ۴۰۰ جعبه گل بنفشه، ۴۰ گلدان گل شمعدانی و سه هزار گل کلم، خرید ۷۵۰۰ گل لاله،  تخلیه و نظافت آبنماها،  رنگ‌آمیزی جداول، تداوم عملیات ترمیم، مرمت و روکش آسفالت در محلات را از دیگر اقدامات منطقه برشمرد.
انتهای پیام/
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا