پیشنهاد سردبیرتبلیغاتمصاحبه

آش و هليم محمد در كيفيت و طعم و مزه بينظير است

پایگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
هليم ازجمله خوراكي‌هاي مورد علاقه بسياري از اشخاص در مناطق مختلف كشور و به خصوص در گيلان به شمار مي‌رود كه شهر رشت با توجه به اينكه به عنوان شهر خلاق خوراك از سوي يونسكو معرفي شده در مصرف هليم نيز معدل بالايي به خود اختصاص داده است.
هليم كه در برخي واحدهاي پذيرايي اين خوراكي هليم با (ح جيمي) نوشته مي‌شود غذايي است كه گوشت و گندم مواد اوليه اصلي آن را تشكيل مي‌دهد و اساساً به همين دليل كلمه هليم صحيح مي‌باشد كه در فرهنگ لغت به معناي غذايي حاوي گوشت و گندم تعريف شده است. در حالي كه حليم (با ح جيمي) به معناي صبر و شكيبايي و بردباري است!
البته به جز گوشت و گندم كه مواد اوليه اصلي هليم است، مواد ديگري همچون دارچين، مغز پسته، روغن حيواني و بعضاً روغن قديم موسوم به روغن كرمانشاهي در آن مورد استفاده قرار مي‌گيرد و نكته جالب و قابل تأمل اينكه هليم در مناطق مختلف كشور بنا بر ذائقه و سليقه‌ي مصرف‌كنندگان با شكر يا نمك و يا بدون اين دو ماده مصرف مي‌شود. در استان گيلان هليم را با شكر مصرف مي‌كنند اما شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه اين خوراكي لذيذ در قزوين و برخي مناطق غرب كشور كه گفته مي‌شود خاستگاه اصلي هليم است، با نمك مصرف مي‌شود.
در هر حال هليم يك غذاي مغذي و مقوي و در عين حال خوشمزه و لذيذ است كه اكثر ذائقه‌ها و سليقه‌هاي غذايي آن را مي‌پسندند و مصرف مي‌كنند.
«واحد آش و هليم محمد» در رشت ازجمله واحدهاي عرضه‌‌كننده اين خوراكي لذيذ و سرشار از مواد غذايي مفيد به شمار مي‌رود كه به عنوان يك واحد معتبر و خوشنام نزد شهروندان رشتي شناخته مي‌شود و از معدود واحدهاي طبخ و عرضه هليم است كه در دو وعده صبح و شب به مشتريان و مراجعه‌كنندگان سرويس مي‌دهد.
محمد صبور شولمي مؤسس و مدير واحد آش و هليم محمد در مصاحبه‌اي اختصاصي با سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام درباره اين خوراكي لذيذ توضيحاتي داد.
وي با بيان اينكه: «اولين بار هليم توسط اهالي جاسب طبخ و بعداً در سراسر كشور گسترش يافت؛ افزود: پيش از اين در مكان‌هاي مختلفي به شهروندان عزيز سرويس‌ مي‌داديم كه از دو سال قبل در مكان فعلي مستقر شده‌ايم.
محمد صبور شولمي اعلام كرد: اين واحد طبخ و عرضه آش و هليم از ساعت 5 صبح الي 12 شب طي دو شيفت يكسره، به شهروندان و مراجعه‌كنندگان عزيز سرويس‌دهي مي‌كند.
مؤسس و مدير «آش و هليم محمد» همچنين خاطرنشان كرد: 7  نفر به صورت مستقيم در اين واحد خدماتي پذيرايي مشغول به كار هستند.
وي جلب رضايت و اعتماد مشتريان را از اهداف اصلي واحد تحت مديريت خود اعلام كرد و گفت: به ياري خدا موفق شده‌ايم با مديريت حساب شده و كارآمد و استفاده از بهترين و مرغوب‌ترين انواع مواد اوليه و رضايتمندي و اعتماد مشتريان عزيز را جلب كنيم.
محمد صبور شولمي در همين حال اعلام كرد: براي احداث، تجهيز و راه‌اندازي اين واحد تاكنون از هيچ تسهيلاتي استفاده نكرده و سرمايه‌گذاري در اين واحد از منابع شخصي تأمين و پرداخت شده است.
مدير واحد «آش و هليم محمد» استقبال گسترده مشتريان را از خدمات اين واحد؛ بيانگر رضايتمندي و اعتماد مصرف‌كنندگان دانست و تأكيد كرد:
آش و هليم محمد هيچ شعبه‌اي در منطقه و يا شهر ديگر ندارد و تنها در همين مكان خدمات خود را متمركز نموده‌ايم.
يكي از مشترياني كه در صف دريافت هليم منتظر رسيدن نوبت خود بود در مصاحبه‌اي كوتاه با «سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام» گفت:
قبلاً از واحدهاي مختلف هليم خريداري مي‌كردم اما وقتي به توصيه يكي از بستگان با هليم محمد آشنا و يكبار از اين واحد خريد كردم، مشتري دائمي هليم محمد شدم. چرا كه به لحاظ كيفيت و طعم و مزه واقعاً يك سروگردن از هليم‌هاي ديگر بالاتر است.
يكي ديگر از مشتريان گفت: از طرفداران پروپا قرص هليم هستم كه حداقل دو بار در هفته اين خوراكي لذيد را خريداري مي‌كنم و بايد اذعان نمايم هليم محمد از حيث طعم و مزه، واقعاً از هليم واحدهاي ديگري كه قبلاً مصرف كرده‌ايم، خوشمزه‌تر است. ضمن اينكه اساساً هليم يك خوراكي مغذي و مفيد محسوب مي‌شود و قيمت آن نيز در مقايسه با واحدهاي مشابه ارزان‌تر است.
گفتني است: هليم محمد علاوه‌بر اينكه از كيفيت و طعم و مزه جايگاه خاصي را به خود اختصاص داده در رعايت موازين بهداشت محيط و پرسنل نيز معدل بالايي دارد و مديريت قوي و كارآمد اين واحد با حساسيت ويژه‌ي اصولي و دستور‌العمل‌ها و نشانه‌هاي مركز بهداشت را اعمال مي‌كند و شعار «رضايت شما افتخار ما است» را سرلوحه خود قرار داده است.
نشاني: رشت – ميدان فرهنگ – خيابان پرستار – ابتداي خيابان آتش‌نشاني – هليم و آش قلم‌كار محمد
(با روغن كرمانشاهي بي‌نظير در كيفيت)
تلفن: ۰۱۳۳۳۳۳۴۶۷۳                       موبايل: 09113375014

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا