ورزشی

تمرینات ملی‌پوشان کاراته برای رسیدن به ماراتن کسب سهمیه المپیک توکیو+تصاویر

تمرینات ملی‌پوشان کاراته عصر امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کاراته جهت حضور در لیگ جهانی کاراته‌وان از ساعت 18 امروز در سالن آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

ابتدا ملی‌پوشان کشورمان برای دقایقی تمرینات کششی را انجام دادند و پس از آن تمرینات کاراته آغاز شد.

طبق برنامه‌ریزی کادر فنی ملی‌پوشان به صورت گروه‌های سه نفره به مبارزه کردن پرداختند. تمرینات به این شکل بود که هر سه نفر به صورت ضربدری با یکدیگر مبارزه می‌کردند.

پس از دقایقی با تصمیم کادر فنی ملی‌پوشان وسط تاتامی دور هم جمع شدند و بهمن عسگری، ذبیح‌اللهپورشیب برای دقایقی با هم مبارزه کردند. در طول مبارزه هروی نکات لازم را به ملی‌پوشان گوشزد می‌کرد.

در طول مبارزه سجاد گنج‌زاده احساس درد از ناحیه دست راست داشت که پزشک حاضر در سالن بلافاصله برای رفع درد گنج‌زاده شروع به مداوای قهرمان جهان کرد.

بهمن عسگری که از ناحیه زانوی راست خود احساس درد می‌کرد در تایم استراحت برای دقایقی به توصیه پزشکان به یخ‌درمانی پرداخت.

در گوشه‌ای از سالن حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته در طول دقایقی که ملی‌پوشان مبارزه می‌کردند نکات لازم را به آنها تذکر می‌داد.

علی‌اصغر آسیابری در طول مبارزه از ناحیه پهلو با ضربه یکی از ملی‌پوشان روبه‌رو شد که وی برای دقایقی روز زمین دراز کشید و پزشک حاضر در سالن به مداوای او پرداخت.

در طول مبارزات برخی از ملی‌پوشان وقتی مقابل پورشیب کاپیتان تیم ملی قرار می‌گرفتند هنگام مبارزه صورت خود را پایین می‌آوردند که این موضوع باعث شد تا پورشیب به صورت جدی به ملی‌پوشان تذکر دهد.

در پایان تمرینات اعضای تیم ملی به دو گروه تقسیم شدند و گروهی با هم مبارزه کردند.

در پایان هم با تصمیم کادر فنی همه ملی‌پوشان پس از خواندن دعا تمرینات را به پایان رساند.

شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی، حسین روحانی مربی تیم ملی، دکتر بدنساز، روانشناس ماساژور و پزشک هم در سالن تمرین حضور داشتند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا