پیشنهاد سردبیر

آمادگی شرکت توزیع برق گیلان با حضور ۴۰ اکیپ برای زمستان

آوای سبز: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان، ضمن بیان خبر فوق اظهار کرد: به منظور کاهش خاموشی در فصل زمستان و پیشگیری از ناپایداری برق، اجرای هرس و شاخه زنی درختان مجاور شبکه های توزیع برق در سطح شهر و روستاهای گیلان به صورت گسترده در حال انجام می باشد.

محمداسماعیل هنرمند افزود: در راستای تامین برق مستمر و پایدار به خصوص در زمان بارش نزولات آسمانی، این شرکت ضمن شناسایی نقاط آسیب پذیر شبکه های توزیع برق و ترمیم آنها در غالب طرح جهادی، نسبت به اجرای هرس درختان و قطع اشجار مجاور شبکه های توزیع برق در کل استان اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: این امر سبب می شود تا کمترین میزان ناپایداری برق در زمان بارش برف و باران متوجه شبکه های توزیع برق گیلان و همچنین کاهش نارضایتی مشترکین استان شود، به نحوی که نتایج ملموس آن در بارش های چند روز اخیر قابل مشاهده است.

مدیرعامل شبکه توزیع برق گیلان بیان کرد: در شرایط فعلی و ضرورت کاهش فعالیت های اجتماعی، جهت قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا، تلاش خدمتگزاران در شرکت توزیع برق دوچندان شده و اینک بالغ بر ۴۰ اکیپ عملیاتی با آمادگی کامل جهت رفع سریع خاموشی های احتمالی در سطح استان مستقر هستند تا در بروز هرگونه ناپایداری در شبکه بلافاصله به محل مراجعه کرده و برق پایدار را برای مشترکین تامین کنند.

هنرمند خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای پایداری هر چه بیشتر شبکه های توزیع برق و تحقق شعار تلاش بی منت تامین برق پایدار، آسایش و رفاه مشترکین برق در استان گیلان است./ایرنا

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا