پیشنهاد سردبیرتبلیغات

استقبال چشمگير و كم‌نظير شهروندان و مسافران رضوانشهر از توليدات نان فانتزي صدرا

سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
واحد توليد انواع نان‌هاي فانتزي و شيريني صدرا در رضوانشهر به لحاظ تنوع چشمگير محصولات توليد و همچنين كيفيت اين محصولات از واحدهاي شاخص و ممتاز در اين صنف محسوب مي‌شود.
خسرو برزگر مدير واحد نان فانتزي صدرا در مصاحبه‌اي اختصاصي با سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام ضمن اشاره به اينكه: «از 6 سال قبل اين واحد توليدي فعاليت خود را آغاز كرده»؛ افزود: در اين واحد انواع نان‌هاي حجيم، نان جو، نان باكت، نان فرانسوي و… همچنين طيف متنوعي از انواع شيريني‌هاي خشك با بهترين كيفيت و رعايت دقيق اصول و ضوابط بهداشتي توليد و به همشهريان عزيز و مسافران و گردشگران محترم عرضه مي‌شود.
وي با اعلام اينكه: در حال حاضر 8 نفر به صورت مستقيم در اين واحد نان فانتزي و شيريني مشغول فعاليت هستند؛ خاطرنشان كرد: مشتريان اين واحد را طيف گسترده‌اي از شهروندان عزيز رضوانشهر و حومه و همچنين مسافران و گردشگران تشكيل مي‌دهند كه از استان ها و نقاط مختلف كشور به استان گيلان و بعضاً رضوانشهر سفر مي‌كنند.
مدير واحد توليد نان فانتزي و شيريني صدرا در پاسخ به سوال پایگاه اطلاع رساني آواي سبز آرام كه از چگونگي تهيه و تأمين مواد اوليه جويا شد؛ اظهار كرد: هيچ سهميه‌اي از آرد و مايه خمير به اين واحد تعلق نمي‌گيرد.
وي افزود: پيگيري‌هاي ما در اين خصوص تاكنون نتيجه‌بخش نبوده كما اينكه در مراجعه به جهاد كشاورزي به منظور اختصاص سهميه مايه خمير، متصديان مربوطه اعلام داشتند كه چون اين واحد آزادپز است لذا مايه خمير به آن تعلق نمي‌گيرد در صورتی که سالهای متمادی مقام رهبری از حمایت تولید و تولید کننده یادآوری کرده است و پشتیبانی های مسئولین مایه دلگرمی سرمایه گذار خواهد بود .
خسرو برزگر گفت: اين امر در رابطه با آرد كه ماده اوليه اصلي پخت انواع نان است نيز مصداق دارد و هيچ سهميه‌اي از آرد به اين واحد تخصيص نمي‌يابد. از اين رو مواد اوليه و مايه خمير و ديگر اقلام مصرفي را تماماً از بازار آزاد به چند برابر قيمت دولتي خريداري مي‌كنيم.
مدير واحد توليد نان فانتزي صدرا خاطرنشان كرد: اين واحد با سرمايه‌گذاري شخصي احداث و راه‌انداي مي‌شد و تاكنون از تسهيلات بانكي استفاده نكرده و از هيچ حمايت دولتي هم برخوردار نشده‌ايم.
وي اضافه كرد: عدم حمايت مسئولان ارگان‌هاي ذيربط از اين واحد در حالي است كه ما با سرمايه‌گذاري شخصي براي 8 نفر فرصت شغلي مستقيم ايجاد كرده‌ايم، و ايجاد هر يك فرصت شغلي براي دولت صدها ميليون تومان بار مالي به همراه دارد. در واقع ما با اين ميزان اشتغالزايي به سهم خود باري از دوش دولت برداشته‌ايم كه اختصاص سهميه آرد و مايه خمير حداقل كمك به اين واحد محسوب مي‌شود.
گفتي است: توليدات متنوع «نان فانتزي صدرا» علاوه‌بر كيفيت بالا، از طعم و مزه عالي و مورد پسند سليقه‌ها و طبع و ذائقه مختلف برخوردار است كه به همين دليل استقبال شهروندان و همچنين مهماناني كه به رضوانشهر سفر مي‌كنند؛ از محصولات توليدي «نان فانتزي صدرا» چشمگير و كم‌نظير ارزيابي مي‌شود.

آدرس اینستا:sadrabread_officail

شماره تلفن: 01344606828

شماره همراه:09121017994

نشاني: گیلان _ رضوانشهر – ابتداي روستای رودسر – نان فانتزي صدرا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا