پیشنهاد سردبیرفرهنگیمطالب ویژه

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: سیلی سوم به جریان استکبار در راه است

آوای سبز: سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای امام خمینی (ره) رشت با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از دست سردار سلیمانی کلافه شده بودند، اظهار کرد: آمریکایی‌ها لحظه‌به‌لحظه سردار سلیمانی را تعقیب می‌کردند.

وی با اشاره به ترور میلیون‌ها انسان بی‌گناه توسط آمریکایی‌ها افزود: آمریکایی‌ها با ترورها عرصه را بر خود تنگ کردند و ترور شهید حاج قاسم سلیمانی نیز بساط آمریکایی‌ها را از منطقه جمع خواهد کرد.

به نقل از فارس سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیش از ۷۰ سال بود که کسی جرئت نمی‌کرد به آمریکایی‌ها نگاه چپ کند اما سپاه ۱۳ موشک به پایگاه عین الأسد شلیک کرد، گفت: آمریکایی‌ها فکر نمی‌کردند که کسی جرئت کند به‌ طرفشان موشک شلیک کند اما قدرت نظام جمهوری اسلامی را دیدند.

شریف با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از روی بی‌تدبیری سردار سلیمانی را به شهادت رساندند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که با نبود حاج قاسم طرح‌های آن‌ها موفق می‌شود اما بدانند که امروز فرمانده‌ای لایق جانشین حاج قاسم شده که ۲۰ سال جانشین حاج قاسم بوده و سپاه و میلیون‌ها ایرانی و ملت مسلمان جهان اسلام پشتیبان برنامه‌های سردار قاآنی خواهند بود تا آرمان‌های جبهه مقاومت و ایران اسلامی در منطقه تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه سردار قاآنی با تمام توان تلاش می‌کند تا امنیت و صلح به جهان اسلام حکم‌فرما شود، افزود: همه طراحی‌های آمریکایی‌ها در منطقه با هدایت‌های مقام معظم رهبری و دست شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نقش بر آب شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سربند و نام شهید حاج قاسم سلیمانی امروز قدرتمندتر از جسم حاج قاسم سلیمانی است، بیان کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هرچقدر که معروف‌تر می‌شد متواضع‌تر می‌شد و دوست نداشت دیده شود اما در تشییع او ۲۵ میلیون نفر نامش را فریاد زدند.

شریف با بیان اینکه ۲۵ میلیون نفر در شهرها فریاد زدند که می‌خواهند حاج قاسم سلیمانی باشند، گفت: دشمن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را خوب می‌شناخت و به همین دلیل مدت‌ها بود که در فکر به شهادت رساندن او بود.

وی با بیان اینکه امروز تفکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت جریان دارد، افزود: این قدرت امروز جبهه مقاومت حاصل درایت‌های ۲۲ ساله سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار سپهبد شهید سلیمانی مردم سوریه و عراق از شر تکفیرهای پلید داعش نجات داد، گفت: یک کارگردانی تصمیم گرفته بود که در مورد زندگی سردار سلیمانی فیلم بسازد اما او مخالفت کرد و گفت بهتر است کارگردانان در مورد این‌همه شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم فیلم بسازند.

شریف با اشاره به علاقه مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها تأکیدکرده بودند که سردار سلیمانی شهید زنده انقلاب هستند و رشادت‌های او مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان شبانه‌روزی به فکر شهادت رساندن سردار سلیمانی بودند، گفت: دشمنان سرانجام این قمار بزرگ را کردند اما باید بدانند که با این قمار زمان خروجشان را از منطقه نزدیک کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خاطره‌ای از سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه تصریح کرد: سردار حجازی تعریف می‌کند که فرزند شهیدی لحظاتی قبل از پرواز سردار سلیمانی به‌طرف عراق با او تماس می‌گیرد که سردار به او می‌گوید که به‌سوی مقتلم می‌روم و آرزوی شهادت می‌کند؛ که سردار حجازی به او می‌گوید که چرا این حرف را می‌زنی شهادت برای شما زود است اما سردار سلیمانی به او می‌گوید که تصمیم‌گیرنده خداوند متعال است.

شریف با اشاره به سه سیلی محکم ایران به دشمنان گفت: شلیک ۱۳ موشک به پایگاه آمریکا در عین الأسد نخستین سیلی به آمریکا و دومین سیلی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سومین سیلی نیز حضور مردم در انتخابات است تا نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا