پیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتمصاحبهمطالب ویژه

اقدام ابتكاري گروه توليدي برنج احمدنيا در ثبت برند رسمي و راه‌اندازي سايت اينترنتي

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:
گروه توليدي برنج احمدنيا به لحاظ برخورداري از برخي ويژگي‌ها، بدون شك يك واحد ممتاز تلقي مي‌شود.
اين مجموعه در اقدامي ابتكاري با هدف استمرار بخشيدن به عرضه برنج محلي اصلي و مرغوب به مشتريان و حفظ اعتبار و منزلت برنج باكيفيت و ممتاز محلي؛‌ اقدام به ثبت برند برنج توليدي اين واحد نموده است.
موسس اين مجموعه ممتاز افشين احمدنيا است كه سال‌ها مديريت اين واحد را برعهده داشته و از مدتي قبل برخي از حوزه‌هاي مديريتي را به فرزند خود اميرمحمد احمدنيا واگذار كرده است كه ايشان راه پدر را ادامه مي‌دهد.
اميرمحمد احمدنيا در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام؛ ضمن اشاره به اينكه: «پدرم از دو سال قبل برخي مسووليت‌هاي اداره اين واحد صنفي توليدي را به من واگذار نموده»؛ خاطرنشان كرد: از بدو ورود به اين عرصه درصدد اجراي يكسري ايده‌هاي ابتكاري نو و منحصر به فرد بوده‌ام كه از جمله طرح تنظيم بازار و اعتمادسازي مردم و بازاريان و فعالان كسب و كار و بيزينس برنج گيلان و تبريز و تهران و… را در دستور كار قرار دادم.
وي در توضيح بيشتر اظهار كرد: اقدام سودجويانه غيراخلاقي و مغاير با مقررات صنفي مخلوط كردن برنج‌هاي فاقد كيفيت با برنج با كيفيت و عرضه آن به عنوان برنج محلي اصيل؛ از جمله اقدامات سودجويانه و فرصت‌طلبانه‌اي است كه از سوي عده‌اي افراد سودجو؛ اعمال مي‌شود و باعث كم‌رنگ شدن اعتماد مصرف‌كنندگان و فروشندگان نسبت به يكديگر شده بود.
وي در همين خصوص اعلام كرد: به منظور احياي اعتماد از دست رفته و ارتقا ضريب اعتماد فروشندگان نسبت به يكديگر و مصرف‌كنندگان نسبت به فروشندگان، در گام نخست به ثبت رسمي برند برنج احمدنيا اقدام كرديم.
وي افزود: اين اقدام با هدف استمراربخشي به عرضه برنج باكيفيت در سال‌هاي بعد صورت گرفت كه چنانچه زماني كسب و كار و بيزينس اجدادي ما به نسل بعدي تحويل و واگذار شد؛ اگر قصوري در مقوله كيفيت صورت بگيرد؛‌ اين برند به عنوان يك نيروي بازدارنده در مخلوط كردن برنج عمل كند.
وي افزود: ثبت برند به نام فاميل ما كه چند نسل در همين بيزينس فعاليت و خدمات‌دهي داشته‌ايم حفظ هويت و شرافت خانوادگي به حساب مي‌آيد و كمتر كسي پيدا مي‌شود كه نسبت به نام و نام فاميل خود؛ تعصب و غيرت نداشته باشد.
اميرمحمد احمدنيا كه درعين حال از معدود مديران تحصيل‌كرده حوزه توليد برنج است و در آستانه دريافت مدرك كارشناسي خود از دانشگاه قرار دارد؛ آنگاه با اشاره به اينكه گام دوم ما در طرح ابتكاري تنظيم بازار، طراحي و راه‌اندازي سايت فروشگاه اينترنتي برنج با عنوان” بودباما” است كه در اين راستا موفق به اخذ گواهي بين‌المللي ايزو شده‌ايم.
وي خاطرنشان كرد:‌ معتقدم براي رسيدن به اهداف همواره صبر و شكيبايي، امري ضروري خواهد بود. بنابراين با طراحي و راه‌اندازي سايت مزبور، اميدواريم در آينده‌اي نزديك، بتوانيم بهره‌برداري بهينه از اين اقدام داشته باشيم.
مدير گروه توليدي برنج احمدنيا سپس با اعلام اينكه بازاريابي تلفني يكي از شيوه‌هاي ما در ايجاد بازارهاي جديد فروش محصول و جذب مشتريان بيشتر است، افزود: شكر خدا تاكنون در اين عرصه نيز موفقيت‌هايي حاصل شده و چند مشتري با همين شيوه (بازاريابي تلفني) جذب كرده‌ايم.
وي با بيان اينكه اقدامات ابتكاري گروه توليدي برنج احمدنيا در احياي اعتماد از دست رفته تاكنون نقش مؤثري داشته؛ افزود: هرچند راه سخت و دشواري را در پيش گرفتيم اما در نهايت اين واقعيت را اثبات كرديم كه همچنان مي‌توان به ديگران اعتماد نمود. اگرچه ما خود ادعاي آن چناني نداريم و درحد بضاعت فكري و امكانات و شرايطي كه از آن برخوردار هستيم از هيچ تلاشي براي ارتقاء ضريب اعتماد عمومي به فعالان صادق و شريف بيزينس برنج كوتاهي نمي‌كنيم.
وي در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه از رقم‌هاي معتبر و با كيفيت برنج محلي جويا شد گفت: بدون شك برنج هاشمي سرگل ديگر ارقام برنج محسوب مي‌شود كه از طرفداران پر و پا قرصي هم در استان و هم در ديگر شهرها و استان‌هاي كشور برخوردار است.
وي اضافه كرد: برنج هاشمي به لحاظ كيفيت و فرم از پخت عالي و عطر دل‌انگيزي برخوردار است كه با هر سليقه و طبع و ذائقه غذايي سازگاري و همخواني دارد. اين برنج عمدتاً در مراسم‌هاي مختلف جشن عروسي و… سيمنارها – هتل‌ها و رستوران‌هاي درجه يك و در ميان قشرهاي مختلف مردم به صورت گسترده مصرف مي‌شود.
وي گفت: حتي قشرهايي با درآمد پايين؛ بنا بر عادت ديرينه، همچنان عليرغم افزايش قيمت برنج هاشمي مصرف مي‌كنند.

اميرمحمد احمدنيا سپس در خصوص قيمت برنج هاشمي در سال گذشته و امسال نكاتي را متذكر شد و در ادامه اعلام كرد: برنج توليدي اين مجموعه علاوه بر شهرهاي استان؛ ديگر مناطق كشور نيز ارسال مي‌شود.
وي در همين زمينه

از بازار موسوم به دارايي 1، دارايي 2 و دارايي 3 تبريز بسياري از رستوران‌هاي زنجان و تهران و… نام برد كه از مشتري‌هاي اصلي برنج با برند احمدنيا به شمار مي‌روند.
وي افزود: مواد اوليه آرد و برنج موردنياز براي كرمانشاه نيز توسط مجموعه توليدي برنج احمدنيا تأمين مي‌شود.
اميرمحمد احمدنيا در همين زمينه توضيح داد: ما ريزه برنج را به (كرمانشاه) ارسال مي‌كنيم كه آنها، عمل‌آوري و فرآوري لازم را انجام مي‌دهند. بدين ترتيب سوغاتي‌هايي كه مسافران از كرمانشاه به نقاط مختلف مي‌برند با استفاده از مواد اوليه گيلان (و مشخصاً گروه توليدي برنج احمدنيا) تأمين مي‌شود.
اين فعال تحصيل‌كرده در بيزينس برنج در پاسخ به سوال پاياني پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه پرسيد آيا ايده و يا برنامه‌اي براي صادرات برنج به خارج از كشور هم در دستور كار داريد؛ اظهار كرد: در اين زمينه فعلاً در حال مطالعه و تحقيق و بررسي شرايط و راهكارها هستيم كه اميدواريم با حمايت و مساعدت دولت بستر مناسب جهت صادرات براي ما فراهم شود تا با ارزآوري براي كشور منشأ خدمات گسترده‌تر باشيم.
آدرس / گیلان / پره سر / دفتر مرگزی / گروه تولیدی برنج احمدنیا ( بودباما) /شماره های تماس / ۰۹۱۱۳۴۰۶۹۲۳/۰۹۱۱۵۶۲۹۴۱۲/موسس / افشین احمدنیا /به مدیریت / امیر محمد احمدنیا

راه ارتباطی واتساپ ۰۹۹۳۰۳۳۳۰۹۷
آدرس صفحه اینستاگرام   @ahmadnia_ricee
آدرس سایت   WWW.bodbama.ir

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا