پیشنهاد سردبیرمصاحبه

حاج محمود قلي‌زاده كاسب شريفي كه محصولات طبيعي و سالم عرضه مي‌كند

پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
كوهستان‌هاي سرسبز و زيباي تالش يكي از منابع ارزشمند تأمين مواد اوليه محصولات غذايي به خصوص محصولات دامي و لبني است. ازجمله محصولاتي كه با استفاده از مواد اوليه كوهستان‌هاي دل‌انگيز تالش توليد و عرضه مي‌شود: انواع محصولات زنبور عسل شامل ؛ موم ، عسل ، گرده و محصولات دامی نظیر ؛ پشم گوسفندی ، کره و پنیر محلی ( ارگانیک و طبیعی ) و محصولات دیگر از مناطق ییلاقات زیبا و بکر سوبان ،قره گل ، نور ،دران ، ییلاق طول ،طولارود ، ریک و دیگر مناطق خوش و آب و هوای کوهستان های تالش تهیه و تولید می شود . حاج محمود قلي‌زاده از فعالان قديمي و سرشناس تالش اين محصولات را با قيمت مناسب به متقاضيان عرضه مي‌كند.
حاج محمود قلي‌زاده الگويي از كاسب‌هاي خداترس و شريفي به شمار مي‌رود كه نزد مردم منطقه از احترام و جايگاه خاصي برخوردار است. او با اخلاق حسنه محصولاتي همچون ؛ عسل و پنير و كره محلي با كيفيت و طبيعي را با قيمت‌هاي مناسب به اهالي شريف منطقه و نيز مسافران و گردشگراني كه به تالش سفر مي‌كنند؛ ارايه مي‌دهد.

حاج محمود قلي‌زاده داراي 4 فرزند پسر و يك فرزند دختر است كه جملگي فرزندان صالحي محسوب مي‌شوند. وي در اين مصاحبه مردم تالش را مهربان و خونگرم و فرهيخته توصيف كرد كه اكثريت داراي تحصيلات عاليه هستند. در سمت‌هايي همچون استاد دانشگاه ، پزشک و… به جامعه خدمت مي‌كنند.
اين كاسب شريف و خوشنام كه اصالتاً از اهالي ميانكوه تالش است همچنين با بيان اينكه مغازه وي در بافت روستايي قرار دارد؛ خاطر نشان كرد: از آنجايي كه اكثريت مشتريان ما را اهالي شريف روستا تشكيل مي‌دهند كه از سطح درآمد اندكي برخوردار هستند. لذا در فروش اجناس نهايت مساعدت را با اين عزيزان به عمل مي‌آوريم. ضمن اينكه برخي فروشندگان و مغازه‌داران مستقر در شهرهاي استان نيز؛ از ما خريد مي‌كنند.
حاج محمود قلي‌زاده در پايان اعلام كرد: بخشي از مشتريان ما از مسافران و گردشگراني هستند كه به منطقه سفر مي‌كنند و زماني براي اولين بار از ما خريد نموده و بعد به مشتري ثابت ما تبديل شدند چرا كه محصولات اين مغازه كاملاً طبيعي و سالم بوده و هيچگونه مواد افزودني ندارد.
گیلان ؛ تالش– خيابان 17 شهريور – ۰۹۱۱۶۱۹۴۹۴۲

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا