ورزشی

گیلان وزنه ای سنگین در ورزش کشور

آوای سبز: سید محمدشروین اسبقیان در مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان در رشت اظهار داشت: این استان از دیرباز در ورزش فعالیت دارد و پرورنده قهرمانان ارزنده ای همچون مرحوم محمود نامجو بوده که افتخارات بسیار ارزشمندی را در سطوح ملی و جهانی کسب کرده اند.

وی افزود: در بخش ورزش های جانبازان و معلولین نیز این خطه ورزشکاران بسیار خوبی در رشته های مختلف به خصوص وزنه برداری دارد و همواره یکی از قطب های برتر این رشته محسوب می شود و هم اینک نیز تعدادی از ورزشکاران گیلانی در اردوهای ورزشی جانبازان و معلولین حضور دارد.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: هم اینک نیز با همه محدودیت ها به دلیل شیوع کرونا، انتخابات ریاست این هیات در گیلان به نحو شایسته ای انجام شد و رئیس جدید این هیات با اکثریت آراء انتخاب شد.

سرپرست معاونت ورزشی اداره ورزش و جوانان گیلان نیز در حاشیه انتخابات ریاست هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان اظهار داشت: هیچ مرز و تفاوتی بین جانبازان و معلولین وجود ندارد و نیز با افراد عادی وجود ندارد.

فاضل بازیار افزود: یکی از اهداف مهم ما افزایش ورزش همگانی در بین قشر جانباز و معلول است و تمامی افراد جانباز و معلول باید برای حضور در ورزش همگانی حمایت شوند تا بیش از پیش ورزش را در بین این قشر از جامعه گسترش دهیم.

وی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان نیز تمای سعی و تلاش خود را بکار خواهد بست تا تعداد بیشتری جذب این هیات شوند.

وی ادامه داد : برای اولین بار یک مجموعه ورزشی در اختیار هیات ورزش های کم بینایان و نابینایان گیلان قرار گرفت و هم اینک نیز تمام سعی ما این است که یک مجموعه ورزشی در اختیار هیات ورزش های جانبازان و معلولین این استان قرار دهیم.

انتخاب رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان روز یکشنبه در مجموعه ورزشی ۶ هزارنفره شهدای رشت برگزار شد که در نهایت حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان با کسب ۱۱ رای از ۱۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید این هیات منصوب شد./ایرنا

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا