اجتماعیپیشنهاد سردبیرفرهنگی

مجتمع گردشگری، تفريحی سیترا

مهندس مطلب سلطانی لشکناری :نجات 29 نفر از مرگ

مدیر مجتمع گردشگری، تفريحی سیترا:
۲۹نفر را در این مجموعه از مرگ صد در صدی نجات دادیم و آمار غرق شدگان ما صفر است

به گزارش پایگاه خبری آوای سبز، مهندس مطلب سلطانی لشکناری،
از پرسنل شهرداری نوشهر و مدیر مجتمع گردشگری، تفریحی و توریستی سیترا  که با رایزنی با شهردار شهر نوشهر مهندس عباس همپا با ایشان و این مجتمع تفریحی و گردشگری آشنا شدیم. وی در گفتگو با آوای سبز از توانمندی‌ها و ظرفیت های این منطقه و مجتمع گفت و اظهار داشت: این مجموعه بالغ بر ۳۴هکتار زمین است و در این مجتمع گردشگری، تفریحی و توریستی شامل ۵هکتار زمین مجموعه شهربازی ، بالغ بر ۴هزارمتر زمین پیست موتور سواری چهارچرخ ، قایق، ۳۰ مغازه تجاری که در همه صنوف مشغولند و غرفه‌های موقتی که حدود ۴۰غرفه نیز از کبابی تا بوتیک و غیره مشغول هستند. جهت غرق نشدن مردم در اینجا ۲۱نفر ناجی غریق داریم ، ۱۲۰نفر انتظامات در ۳شیفت حضور دارند
و ۸نفر پرسنل اداری ،۹نفر نیروی خدماتی و در مجموعه فضای سبز ۷نفر مشغول به کار هستند. همچنين دو دهنه سوئیت داریم که شهرداری برای میهمانان و مسافرین خود مورد استفاده قرار می دهد.
مهندس سلطانی با بیان اينکه یک هفته بازار در روزهای سه‌شنبه داریم و سه شنبه بازارهای ما با توجه به حضور مسافرین خیلی شلوغ می شود تصریح کرد: در این مجموعه حق پارکینگ به مبلغ ۱۰هزار تومان که جهت امنیت ماشین هاست گرفته می شود و این مبلغ جهت ورودی نیست چرا که ما ورودی نمی گیریم.
مدیر مجتمع گردشگری، تفریحی سیترا درخصوص اینکه برای این مجتمع برنامه و یا طرح توسعه ای اندیشیده شده است خاطر نشان کرد: با توجه به مذاکراتی که شده و قرار است بخشی را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا مجتمع توریستی ساخته و امیدوارم تا پایان ماه تعیین تکلیف شود.
وی با بیان اينکه این مجتمع بزرگترین مجتمع گردشگری، تفریحی و توریستی کشور به حساب می‌آید و با طول ۱۷۰۰متر و عرض حدود ۲۰۰تا ۳۰۰متر و کلاً ۳۴هزار هکتار درخصوص اینکه آیا موانع و مشکلاتی هم بر سر راه وجود دارد گفت: با این حجم مسافرین و هزینه ها و پرسنلی که داریم پیشنهاد داده شد که حق پارکینگ افزایش یابد چرا که امسال بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون تومان برای منطقه شنای بانوان و آقایان هزینه شد و با وجود اینکه ساحل ۲۰۰متر عقب نشینی کرده است و این تاسیسات ما باید ۲۰۰متر جلوتر برود تا در ساحل روشنایی داشته باشيم که البته این بودجه پیش بینی شده و به لطف خدا انجام می شود.
مهندس سلطانی در صحبتی با مسئولان اظهار داشت: تقاضای کمک به مجموعه شهرداری را دارم و در این مجموعه درآمد پایین است و جوابگو هزینه ها و دخل و خرج با هم تراز نمی شود و هرسال از بودجه شهرداری یک تا یک و نیم میلیارد را برای پرسنل این مجتمع کنار می گذارند و تا به امروز در این مجتمع با وجود دریا تنها مجموعه ای هستیم که به لطف خدا غرق شده در دریا نداشتیم و امیدوارم در ادامه هم سربلند شویم.
پایگاه خبری آوای سبز در بخشی دیگر از گفتگوها در گفتگویی صمیمانه با ناجیان غریق و مشکلات موجود در حرفه شان در صحبتی کوتاه با یکی از ناجیان غریق با نکته ی قابل توجهی روبرو شد که در ادامه می خوانید: مرتضی زنگنه از ناجیان غریق مازندران و شهرستان نوشهر و در پلاژ ساحلی سیترا که اذعان داشت: از افتخارات بنده این است که آمار غرق شده نداشتیم و نجات یافتگان ۲۹نفر بودند که آنها را از مرگ صد در صد نجات دادیم و تمام تلاشمان این است که در این منطقه آمار غرق شدگان منطقه صفر باقی بماند و این از افتخارات ما است.
وی درخصوص مشکلات ناجیان غریق گفت: به لحاظ مالی و حقوق از سوی مسئولان مورد بی مهری قرار می گیریم که این حقوق از سوی شهرداری به مدیریت پلاژ داده و کار ما در واقع شرکتی محسوب و دیر پرداخت می شود.
در آخر اسامی ناجیان غریق این مجتمع تفریحی گردشگری پرسیده شد تا مورد توجه مسئولین زیربط قرار گیرد و مشکلاتشان مرتفع شده و به وضعیت معیشتشان رسیدگی شود تا با فکری باز با نجات مردم از دریای خروشان و پر تلاطم باشند: هاشم حسینی،  مهدی دیوسالار شیفت صبح و در شیفت بعدازظهر رضا سلطان محمدی ، مصطفی زریما،رامین ابوذری، امین ابوذری از ناجیان غریق این منطقه می باشند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا