پیشنهاد سردبیرتبلیغاتمصاحبه

هدف اصلي شهرك گوشت – پروتئين عادل جلب رضايت مشتريان عزيز است

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:

شهرك گوشت، پروتئين عادل در شهرستان آستانه اشرفيه مجموعه‌اي مشتمل بر دو واحد قصابي و يك واحد كبابي است كه توسط مديريت واحدي اداره مي‌شود

عادل قرباني مدير اين مجموعه؛ از فعالان خوشنام و معتبر در كسب و كار بازار آستانه اشرفیه شناخته مي‌شود كه با ارايه بهترين انواع گوشت در دو واحد قصابي خود و همچنين پذيرايي از مشتريان در واحد كبابي به نحو احسن موفق به جلب رضايت مشتريان در مقياس وسيع شده است.

وي در مصاحبه با «پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام» گفت: از سال 83 به كار در اين رسته شغلي اشتغال دارم كه چندين سال در مكاني ديگر مستقر بوده‌ام اما از حدود 5 سال قبل مجموعه (دو واحد قصابي و يك واحد كبابي) را به داخل شهر انتقال داده و به اهالي شريف و متدين آستانه اشرفيه و بعضاً مسافران و زائراني كه به اين شهر مذهبي عزيمت مي‌كنند، خدمات ارايه مي‌دهيم.

عادل قرباني با بيان اينكه اين مجموعه را با سرمايه‌گذاري شخصي احداث، تجهيز و راه‌اندازي كرده‌ام، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر 15 تا 16 نفر در اين مجموعه اشتغال به كار دارند.

وي در خصوص مشتريان مجموعه تحت مديريت خود نيز اظهار داشت: اكثريت مشتريان ما از اهالي شريف آستانه اشرفیه و مغازه‌داران هستند اما در مواردي هم پذيراي مسافران و زائران محترم كه به اين شهر سفر مي‌كنند، مي‌باشيم.

مدير مجموعه شهرك گوشت، پروتئين سپس اعلام كرد كه در اين مجموعه انواع گوشت گوساله و گوسفند، مرغ، ماهي، سوسيس و كالباس و… را با بهترين كيفيت و قيمت مناسب در اختيار شهروندان و متقاضيان عزيز قرار مي‌دهيم.

وي در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه از مشكلات پيش روي اين مجموعه جويا شد، گفت: ‌مشكل اصلي ما مالیات سنگین و كمبود گوشت است كه آن هم از گراني و نوسان شديد قيمت‌ها (مشخصاً قيمت دام) ناشي مي‌شود. ضمن اينكه قدرت خريد عمومي نيز به نحو قابل ملاحظه‌اي كاهش يافته و قشرهاي كم‌درآمد به ندرت در طول ماه مي‌توانند از گوشت استفاده كنند.

عادل قرباني همچنين با بيان اينكه دام‌ها را از بازارهاي عرصه انواع دام در شهرهاي دور و نزديك تهيه و پس از ذبح در شرايط كاملاً بهداشتي گوشت به مغازه حمل مي‌شود؛ تصريح كرد:

هدف اصلي ما ارايه خدمات به نحو احسن به مردم شريف با عرضه گوشت تازه و سالم و سرويس‌دهي مطلوب است كه براي جلب رضايت مشتريان عزيز از هيچ تلاشي كوتاهي نمي‌كنيم.

نشاني: گیلان _آستانه اشرفيه – خيابان امام نرسيده به بازارچه جلاليه – نبش كوچه برق

01342126833 – 09931261838

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا