اجتماعیپیشنهاد سردبیرفرهنگیمصاحبهمطالب ویژه

مهندس رضا كوچكي دهشالي فعال اجتماعي: تعامل با تمامي ادارات به منظور رفع نقايص و تبعيضها در دستور كار ما قرار دارد

سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:

مهندس رضا كوچكي دهشالي از معدود فعالان جوان تحصيل‌كرده در امور اجتماعي، فرهنگ و… در آستانه‌اشرفيه است كه با تأسيس و راه‌اندازي دفتر فني مهندسي خدمات شاياني به ادارات و ارگان‌ها و مؤسسات عمومي و دولتي ارايه نموده و نيز در رزومه كاري او همكاري با نهادهاي مختلف براي اجراي پروژه‌هاي عمراني ديده مي‌شود.

وي دانش‌آموخته‌ي رشته مهندسي نقشه‌برداري بوده كه بعداً در رشته حقوق نيز ادامه تحصيل داده و موفق به اخذ مدرك كارشناسي اين رشته شده است. مهندس رضا كوچكي دهشالي در مصاحبه اختصاصي با «سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام» با اشاره به اينكه آستانه‌اشرفيه به شهري مذهبي شهرت دارد، تصريح كرد: اهالي متدين اين شهر نسل اندر نسل اعتقاد عميق به اسلام تشيع داشته و من نيز در همین  شهر و از خانواده‌هاي مذهبي ديده به جهان گشودم.

مهندس رضا کوچکی دهشالی در همین زمینه خاطرنشان کرد: آستانه اشرفیه مهد پرورش بسیاری از بزرگان در عرصه‌های مختلف پزشکی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده است.

وی در ادامه به بیان فعالیت و خدمات دفتر فنی مهندسی تحت مدیریت خود پرداخت و گفت که خدمات ما عمدتاً معطوف اجرای پروژه‌های مختلفی است که از سوی ادارات و ارگان‌ همچون بنیاد مسکن، شهرداری، آب منطقه‌ای و… به ما ارجاع می‌شود.

مهندس رضا کوچکی با اشاره به اینکه: «ما عضو سازمان نظام مهندسی هستیم»، افزود: نقشه‌های ما مورد وثوق شهرداری و بنیاد و دیگر ادارات و ارگان‌های دولتی مستقر در شهرستان و بعضاً استان است که عمدتاً نقشه‌کشی‌های ما با هولوگرام تصویب و… گواهی‌های پایان کار و دیگر امور ثبتی براساس آن صادر و انجام می‌شود.

مهندس رضا کوچکی دهشالی آنگاه با بیان اینکه از ده سال قبل در آستانه‌اشرفیه مشغول فعالیت و خدمات‌دهی است. اضافه کرد: تا قبل از استقرار و فعالیت در آستانه اشرفیه؛ به مدت  ۸ سال نیز در سطح استان و در کسوت کارمندی فعالیت داشتم و پس از  تعدیل نیرو از سیستم اداری و کارمندی خدمات و فعالیت‌های خود را در سطح گسترده‌تری ادامه دادم که در این راستا با انعقاد قرارداد با ادارات و نهادها، پروژه‌های مختلف را اجرا و تحویل می‌دادیم.

وی در همین زمینه توضیح داد که در قراردادهای منعقده با جهاد کشاورزی و سازمان آب منطقه‌ای استان پروژه‌هایی مانند لایروبی رودخانه‌های شهرستان و پروژه‌های تسطیح اراضی را اجرا و تحویل داده است. وی همچنین افزود: لایروبی رودخانه پسیخان رشت – که یک معضل دیرینه کلانشهر رشت بوده و همچنین ایستگاه هواشناسی لوندویل آستارا نمونه‌ای از جمله پروژه‌های شاخص ما به شمار می‌رود.

وی سپس با اعلام اینکه 8 تا 10 دفتر فعال (فنی – مهندسی) در سطح آستانه اشرفیه به فعالیت و خدمات‌دهی مشغول هستند؛ گفت: مدیران این دفاتر عمدتاً از دوستان و افرادی هستند که قبلاً در مجموعه‌ها به عنوان کارآموز اشتغال داشته و پس از فراگیری فنون کار و کسب تجارت نسبی، به صورت مستقل دفتر تاسیس و خدمات‌دهی می‌کنند. مهندس رضا کوچکی دهشالی با ابراز خشنودی از اینکه تاکنون در پرورش نیروهای مستعد و دادن زکات علم و همچنین اجرای پروژه‌ها با کیفیت بالا، موفق به ارائه خدمات مؤثری شده‌ایم، افزود: عملکرد مجموعه اعتبار و جایگاهی درخور برای آن در سیستم فنی مهندسی شهرستان و استان تدارک دیده است.

وی در ادامه با استناد به آیاتی از قرآن مجید گفت: در هر مجموعه این مردم هستند که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند کما اینکه در قرآن مجید این مضمون آمده که سرنوشت هر قوم توسط همان قوم تعیین می‌شود.

وی ابراز عقیده کرد: چنانچه هر شخصی در هر سمت و موقعیت اجتماعی، با احساس تعهد و مسوولیت و وجدان کاری به وظایف خود عمل کند،‌جامعه به رشد و تعالی خواهد رسید.

مهندس رضا کوچکی دهشالی در پاسخ به سوال سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام که پرسید تاکنون از حمایت و یا امکانات و تسهیلات دولتی استفاده کرده‌اید یا خیر؛ گفت: تاکنون از چنین امتیازات یا امکاناتی استفاده نکرده و چندان تمایلی هم به کمک‌های دولتی نداریم و سعی می‌کنیم با توکل به خداوند و اتکا به ظرفیت‌ها و امکانات خود؛ عمل کنیم. در عین حال تعامل با تمامی ادارات، ارگان‌ها و نهادها به طور جدی در دستور کار ما قرار دارد که امیدواریم با همکاری و تعامل بتوانیم نقائص و تبعیض‌هایی که در برخی ادارات مشکل‌ساز می‌شود، مرتفع نماییم.

مهندس رضا کوچکی دهشالی در پایان ابراز امیدواری کرد رسانه‌ها اعم از مکتوب و فضای مجازی مردم را به سمت مطالعه کتاب و به خصوص متون تاریخی تشویق و هدایت کنند که عبرت گرفتن از گذشته می‌تواند ترقی و نیکبختی در آینده را به همراه خود داشته باشد.

دفترکارمهندسی :

گیلان-آستانه اشرفیه-خیابان فردوسی-روبروی اداره صنعت ومعدن- نقشه برداری دورکاوان

ساعت کاری :

۸.۲۰الی ۱۲.۲۰صبح

۵ الی ۷ بعدظهر

کدپستی:

44416-37688

شماره دفتر:

01342132752

خانم  رحمدل مهندس:

09356113115

خانم دهداری (اداری):

09389157722

مهندس هادی پور:

09392822780

بمدیریت مهندس نقشه بردار رضا کوچکی دهشالی:

09112422565

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا