پیشنهاد سردبیرمصاحبه

مدیر محصولات ارگانیک سبز و شیرین: تهیه مواد اولیه سالم اولویت کار ماست

به گزارش آوای سبز، اعتقاد عمومی مردم این است که غذای ارگانیک در مقایسه با غذای معمولی سالم تر است و دلیل اصلی افزایش تقاضای آن در دهه گذشته است. بنابراین انتخاب مواد غذایی ارگانیک در جهان امروز به دنبال تحقق نیازهای بهبود خود سالم، روندی رو به رشد است.

مشغله زیاد و زمان محدود باعث ورود غذاهای آماده به خانه‌ها شده است به صورتی که خانواده‌ها مواد آماده طبخ را برای پخت و پز انتخاب می‌کنند و این امر باعث شده فرصت‌های شغلی مناسبی ایجاد شود و دامنه مشاغل خانگی در رسته‌های مختلف گسترش یافته است.
سفارش انواع سبزی خورشتی آماده را بدون واسطه و به طور مستقیم از تولیدکنندگان می‌توان انجام داد تا از سلامت و نوع نگهداری آنها مطمئن شد. سبزیجات از کاربردی و البته مغذی ترین محصولات موجود در آشپزخانه ها می‌باشند که به صورت خام یا پخته شده در انواع غذاهای ایرانی استفاده می‌شوند.
سید فاطمه سیّدی مدیر محصولات غذایی ارگانیک سبز و شیرین املش به علت داشتن محصولات متنوع در گفتگو با  پایگاه خبری آوای سبز درخصوص چرایی راه اندازی چنین شغلی گفت: از جمله انگیزه من برای ورود به این عرصه علاقه و دغدغه زنان خانه دار و همچنین من بود که ورود کردم و باتوجه به تحصیل دانشگاهی دنبال علاقه شخصی خود رفتم و در حال حاضر در زمینه محصولات ارگانیک در خدمت مردم عزیز هستم.

وی همچنین با اشاره به محصولات عرضه شده اظهار کرد: اینجا ما پخت انواع مختلف شیرینی از جمله شیرینی برنجی، شیرینی نخود چی و شیرینی میان پر که از شیرینی های سنتی این منطقه است ،همچنین انواع سبزی خام و سرخ کرده و آماده به طبخ را داریم بعلاوه شامی معروف به شامی رشتی یا شامی گیلانی که خیلی معروف است ،بعلاوه انواع ترشیجات، انواع مرباها، پیاز سرخ کرده، آبلیمو طبیعی، سرکه سیب طبیعی، سرکه انگور طبیعی و هرچیزی که بانوان عزیز جهت یک آشپزی عالی به آن نیاز دارند را عرضه می کنیم.
سیّدی درخصوص تعداد نفرات مشغول به کار نیز اذعان کرد: اینجا با توجه به حجم کار موجود سه‌نفر مشغول به کار هستیم که دو نفر در کارگاه و یک نفر در فروشگاه برای عرضه محصولات حضور داریم.
مدیر محصولات ارگانیک سبز و شیرین افزود: مواد اولیه محصولات از بازارهای همین منطقه تامین می شود و از اقلام مورد استفاده روزمره هر خانوار است ولی من سعی دارم تا مواد اولیه را از جاهای سالم تهیه کنم و تحویل مراجعین دهم ومشتریان ما از افراد محلی تا مسافران را شامل می شود و از طریق صفحه فضای مجازی هم فروش و پست به سراسر کشور را داریم.
وی با توجه به مشکلات عدیده یک کارآفرین و تولیدکننده گفت: درخواستی که از مسئولان دارم داشتن کارگاه و تهیه ابزار و دستگاه های مورد نیاز است و نیازمند وام با سود ۴درصد و بالاخره نیازمند حمایت بیشتری جهت گسترش کار هستیم و از اعتماد مردم بسیار متشکرم و آمادگی کامل در استقبال از مسافرین و مراجعین محترم را داریم.

محصولات ارگانیک سبز و شیرین
به مدیریت خانم سیّدی
آدرس: گیلان، املش، خیابان مدرس( اداره گاز)
شماره تماس:
۰۱۳۴۲۷۲۶۶۹۴
۰۱۳۴۲۷۲۶۵۳۳

۰۹۱۱۷۶۳۲۶۸۶

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا