اجتماعی

فرماندارآستارا:حفظ و حراست از رأی مردم مصداق حق‌الناس است

آوای سبز: حسن رستم‌زاد در در گفت و گویی با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی به عنوان مردمی‌ترین انقلاب های تاریخ، تعیین حق سرنوشت خودشان است؛ اظهار کرد: این امر مهم از طریق انتخابات و رأی مردم رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه نوع حکومت ما در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸با آرای مردم و فرمایش حضرت امام خمینی(ره) جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم تعیین شد، ادامه داد: از نظر احترام به رأی مردم، کشور ما در جهان سیستمی منحصر بفرد و ویژه را داراست.

فرماندار آستارا به اهمیت مجلس شورای اسلامی اشاره و اضافه کرد: مجلس دو وظیفه بزرگ قانون‌گذاری و نظارت بر حسن انجام و اجرای قانون را برعهده دارد و به همین دلیل حضرت امام (ره) فرمودند که مجلس در رأس امور است.

وی یازدهمین دوره انتخابات مجلس را مهم برشمرد و تصریح کرد: از آحاد مردم به ویژه مردم آستارا دعوت می‌شود که در این ایام‌الله و حق تعیین سرنوشت خود، شرکت فعال و همه‌جانبه داشته باشند.

رستم‌زاد بر حفظ و حراست از رأی مردم که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب مصداق حق‌الناس است تأکید کرد و ادامه داد: به عنوان مجریان قانون انتخابات، تمام تلاش‌مان را در این خصوص انجام خواهیم داد و مطمئنا آن چیزی که در دوم اسفند رقم می‌خورد و از صندوق‌ها بیرون می‌آید، پیروزی مردم، نظام و انقلاب اسلامی است.

به نقل از ایسنا، بندر آستار یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. در این شهرستان ۸۴ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که ۴۱ شعبه در مناطق روستایی و ۴۳ شعبه در مناطق شهری است و از این تعداد ۷۱ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و ۱۳ شعبه اخذ رای سیار آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا