اقتصادیپیشنهاد سردبیرتبلیغاتمصاحبه

رستوران شاطر عباس گیلان پیشتاز در کیفیت و مشتری‌مداری

پایگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام: رستوران شاطر عباس گیلان از معدود رستوران‌ها در منطقه پره‌سر و بلکه در سطح استان گیلان  به شمار می‌رود که به لحاظ تنوع چشمگیر غذایی و خدمات‌رسانی به نحو احسن؛ معدل بالایی به خود اختصاص داده است.

حاج مرتضی  (سیف الله)دولتی از فعالان باسابقه و خوشنام در عرصه رستوران‌داری شناخته می‌شود که با تأسیس و راه‌اندازی این رستوران همراه با برادرش ، از 16 سال قبل تاکنون به طور مستمر خدمات ارزشمندی در حوزه خوراک به همشهریان و مسافران و گردشگران ارایه داده و صداقت کاری و مشتری‌مداری را سرلوح اصلی فعالیت و خدمات خود قرار داده است.

حاج مرتضی (سیف الله)دولتی در مصاحبه اختصاصی با پایگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام؛ ضمن تشریح فعالیت و خدمات رستوران تحت مدیریت خود به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

وی ابتدا با بیان اینکه در حال حاضر حدود 12 نفر در این رستوران مشغول به کار هستند؛ خاطرنشان کرد: طیف متنوعی از غذاهای محلی و ملی با کیفیت و طعم و مزه عالی در این رستوران سرو می‌شود.

وی افزود: از بیشترین و مرغوب‌ترین انواع مواد اولیه و برنج درجه یک استفاده می‌شود چرا که اعتبار و مقبولیت این واحد رستوران؛ مستقیماً از کیفیت بالا و سلامت غذایی ناشی می‌شود ضمن اینکه احترام به مهمانان و مشتریان عزیز در صدر فعالیت‌های این واحد قرار دارد.

حاج مرتضی(سیف الله) دولتی سپس با بیان اینکه مشتریان این رستوران را همشهریان عزیز و همچنین مسافران و گردشگران تشکیل می‌دهند؛ اعلام کرد: اکثر ادارات، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی شهرستان نیز از مشتریان ثابت رستوان شاطر عباس محسوب می‌شوند که هم به صورت موردی به عزیزان سرویس‌دهی می‌کنیم و هم در برگزاری مجالس و سمینارها و همچنین جشن‌های کوچک تا سقف 200 نفر (که ظرفیت رستوران می‌باشد) به متقاضیان محترم خدمات لازم را ارایه می‌دهیم و عمده تلاش ما معطوف آن است که بهترین خدمات به مشتریان عزیز ارایه شود.

مدیر رستوران شاطر عباس گیلان با ابراز خشنودی از استقبال چشمگیر مشتریان از این رستوران تصریح کرد: هدف اصلی ما جلب رضایت و اعتماد مشتریان عزیز است که خدا را شکرگزاریم تا این لحظه در این زمینه به موفقیت‌های چشمگیری نایل آمده‌ایم.

وی افزود: بدون شک کیفیت غذا و سرویس‌دهی بهینه؛ از مهم‌ترین فاکتورهای رضایتمندی مشتریان عزیز به حساب می‌آید.

حاج مرتضی (سیف الله)دولتی با بیان اینکه مواد اولیه موردنیاز جهت طبخ غذا را به صورت تازه خریداری می‌کنیم؛ افزود: با توجه به تجاربی که طی سال‌ها فعالیت و خدمات‌رسانی به مردم شریف در عرصه رستوران‌داری کسب کرده‌ایم؛ متناسب با نیاز مصرفی هر روز، غذا طبخ می‌کنیم؛ به عبارت دیگر غذایی که امروز طبخ می‌شود؛ هیچگاه برای روز بعد نمی‌ماند و همواره غذای گرم و تازه به مشتریان عزیز عرضه می‌کنیم. البته ظرفیت پخت غذا با توجه به فصول مختلف سال و حضور مسافران و گردشگران در منطقه متغیر است.

مدیر رستوران شاطرعباس گیلان تصریح کرد: با توجه به اینکه غذا به طور مستقیم با سلامت عمومی سر و کار دارد؛ لذا رعایت بهداشت در مراکز عرضه‌کننده غذا؛ امری بسیار حساس و ضروری ارزیابی می‌شود. در این راستا اصول و موازین بهداشت محیط و پرسنل در این رستوران با حساسیت ویژه‌ای اعمال و اجرا می‌شود که در این زمینه از توصیه‌ها و رهنمودهای کارشناسان مرکز بهداشت که در مقاطع مختلف از این واحد بازدید می‌کنند، در راستای ارتقای هرچه بیشتر سطح بهداشت بهره می‌گیریم.

وی در پاسخ به سوال پایگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام که از رابطه جذابیت‌های گردشگری منطقه با تعداد مشتریان رستوران جویا شد؛ گفت: با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوان منطقه همه ساله در مناسبت‌ها و تعطیلات مختلف که شمار زیادی از هموطنان عزیز از نقاط مختلف کشور اسلامی به استان گیلان و به خصوص این منطقه سفر می‌کنند که غالب این عزیزان رستوران شاطر عباس گیلان را به عنوان گزینه اصلی و اولویت اول جهت میل کردن غذا انتخاب می‌نمایند.

وی ادامه داد: این منطقه به لحاظ جاذبه‌های طبیعی خدادادی؛ به واقع بسیار زیبا و دل‌انگیز است به طوری که کوه و دریا در فاصله کمی از هم قرار دارد و همچنین آبشار زیبای ویسادار که در نوع خود کم‌نظیر است؛ به جذابیت‌های منطقه هر چه بیشتر افزوده است.

این آبشار در گذشته چندان مورد توجه مسئولان نبود اما خوشبختانه به تازگی با اقدام و موافقت مسوولان اداره منابع طبیعی و برخی مسوولان ذیربط استانی؛ این آبشار به شهرداری پره‌سر واگذار شده که شهرداری اقدامات قابل توجهی با حفظ طبیعت بکر و زیبا جهت ایجاد تسهیلات رفاهی در دستور کار خود دارد که امیدواریم هر چه سریع‌تر این برنامه‌ها اجرایی شود و مسافران و گردشگران بتوانند از فضای زیبا، دل‌انگیز و آرامش‌بخش منطقه و به خصوص آبشار هر چه بیشتر بهره‌مند شوند.

حاج مرتضی (سیف الله) دولتی مدیر رستوران شاطر عباس گیلان در پایان برای تمام مسوولان خدمتگزار آرزوی موفقیت و از همشهریان، هموطنان و به خصوص مشتریان رستوران تحت مدیریت خود تشکر و قدردانی کرد.

آدرس / گیلان / پره سر / ولی آباد / روبروی پمپ بنزین انعامی / شماره های تماس : 01344612990-09112820761-آماده پذیرایی از جشن ها ، مراسم و مهمانی های شما مردم فهیم  و آماده قرارداد با شرکت ها ، ادارات و سازمان ها می باشد .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا