پیشنهاد سردبیرتبلیغات

نماينده ممتاز بيمه آسيا در خمام خواستار تلاش رسانه‌ها براي ارتقاء سطح فرهنگ بيمه شد

سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
نمايندگي بيمه آسيا به مديريت حجت برومند در شهر خمام به لحاظ ارايه خدمات بهينه انواع بیمه نامه به شهروندان و مراجعه‌كنندگان ضمن رعايت اصل تكريم ارباب رجوع و مشتري‌مداري الگويي از مديريت كارآمد در اين حوزه را به نمايش گذاشته كه موفق به كسب عنوان نماينده برتر و ممتاز بيمه در سطح کشور شده است.
آقای برومند مدير اين نمايندگي بيمه آسيا در خمام؛ از مديران مجرب و كارآزموده در صنعت بيمه شناخته مي‌شود كه در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام به تشريح فعاليت و خدمات دفتر نمايندگي تحت مديريت خود پرداخت و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
وي ابتدا با اشاره به سابقه سي ساله خود در اين عرصه؛ خاطرنشان كرد: در اين دفتر خدمات بيمه‌اي شامل انواع مختلف بيمه ازجمله بيمه شخص ثالث خودرو، بيمه بدنه خودرو، بيمه آتش‌سوزي واحدها و اماكن مسكوني، تجاري، اداري و… انواع بيمه‌هاي زندگي، عمر، جامع پس‌انداز و… به مراجعين محترم ارايه مي‌شود.
وی سپس با بيان اينكه: «اصل بيمه بر پايه تعاون و همكاري جمعی استوار است؛ تصريح كرد: بيمه به عنوان صندوقي مطمئن جهت آرامش بخشيدن به افراد محسوب مي‌گردد و كساني كه به طور كلي نسبت به حفظ و امنیت احساس خطر كنند، با سرمايه‌گذاري اندكي مي‌توانند در صورت وقوع حادثه از حيث جبران خسارات آسوده‌خاطر باشند.
وي در همين حال با ابراز تأسف از اينكه برخي افراد نسبت به اهميت جايگاه بيمه، شناخت و اطلاع چنداني ندارند، توضيح داد: مزاياي فراوان انواع بيمه‌ها براي خيلي از اشخاص شناخته شده نيست و فقط چون بيمه شخص ثالث اتومبيل كه اجباري است تا حدي مورد توجه قرار مي‌دهند كما اينكه در همين نوع بيمه هم بعضاً اهمال و كوتاهي از جانب برخي صاحبان و رانندگان اتومبيل صورت مي‌گيرد و فرضاً در توجيه بيمه نكردن خودرو، اظهار مي‌دارند كه بيمه حضرت عباس(ص) است و يا اينكه خدا بزرگه و توجيهاتي از اين دست كه نشانه بي‌اعتمادي و عدم شناخت از مزایای ،اهميت و جايگاه بيمه در زندگي بشر است!
وي با بيان اينكه رسانه‌ها اعم از رسانه ملي و رسانه‌هاي مكتوب و مجازي بايد در راستاي ارتقاء فرهنگ بيمه احساس مسئوليت و تعهد بيشتري داشته باشند؛ افزود: برخي افراد مدعي هستند كه فرضاً از 10 سال قبل خانه خود را بيمه كرده اما هيچ نتيجه يا بهره‌اي نگرفته‌اند كه در پاسخ به اين قبيل افراد بايد متذكر شويم همين آرامش خاطر كه در صورت بروز حادثه (آتش‌سوزي) بيمه جبران خسارت مي‌كند. بزرگترين بهره‌اي است كه از بيمه كردن واحد مسكوني عايدشان مي‌شود.
وي گفت: اگر روزي فقط هزار تومان پس‌انداز شود؛ حق بيمه يكسال (آتش‌سوزي) واحد مسكوني تأمين خواهد شد. به عبارت ديگر با حداقل هزينه بزرگترين آرامش خاطر نصيب افراد مي‌شود.
حجت برومند اضافه كرد: چنين گماني كه مالي بيمه شود و بعد حتماً حادثه‌اي رخ دهد كه بيمه جبران خسارت كند: اساساً گماني اشتباه و غيرمنطقي است. همانطور كه قبلاً اشاره كردم اصل بيمه بر تعاون و همیاري استوار بوده كه به عنوان صندوقي ذخيره حق بیمه های دریافتی براي پرداخت خسارت های احتمالی در آینده مورد استفاده قرار گیرد ،

وي همچنين اظهار كرد: عده‌اي از افراد نيز مي‌پندارند شرکت بيمه‌ خسارت‌ها را بصورت کامل پرداخت نمي‌كنند كه به واقع چنين نيست از قضا در هفته گذشته شركت بيمه آسيا مبلغ 500 ميليارد تومان به شركت جهان استيل تهران خسارت پرداخت كرد كه رقم بسيار بالايي به حساب مي‌آيد و متأسفانه افكار عمومي از چنين جبران خسارت‌هايي اطلاع و آگاهي ندارند.
حجت برومند با بيان اينكه بيمه‌هاي جامع عمر پس‌انداز كاربردي است افزود: در حد توان خود به روشنگري مردم اقدام مي‌كنيم و خوشبختانه مردم شريف با اطلاع از مزاياي بيمه؛ استقبال قابل توجهي نسبت به بيمه اموال و زندگي و… از خود نشان مي‌دهند. در هر حال شرايط سخت اقتصادي و نرخ بالاي تورم و گراني روزافزون قيمت كالاها و خدمات قدرت خريد عموم مردم را به نحو قابل ملاحظه‌اي كاهش داده كه همين امر يكي ديگر از دلايل عدم گرايش مردم به سمت خرید بيمه نامه است.
وي در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه از دلايل موفقيت اين دفتر نمايندگي بيمه و كسب عنوان نماينده ممتاز جويا شد؛ گفت: بيمه يك علم است و فروش بيمه يك فن كه بر اثر مطالعه و بكارگيري اصول و مباني كه دانشمندان و پژوهشگران علم موفقیت در زندگی پيشكسوت صنعت بيمه در بخش فروش در سطح جهاني؛ تبيين كرده‌اند؛ به دست مي‌آيد.

حجت برومند با بيان اينكه اكثر كتاب‌ها و جزوات با موضوع بيمه كه توسط اساتيد اين علم و فن به نگارش در آمده را مطالعه نموده، افزود: علاه‌بر مطالعه گسترده مبحث مديريت فروش و مديريت بيمه؛ در كلاس‌هاي متعددي كه به همين مباحث اختصاص داشته؛ شركت كرده و از محضر اساتيد و پيشكسوتان صنعت بيمه، بهره فراوان گرفته‌ام.
وي همچنين از شركت در سمينارهاي مرتبط با صنعت بيمه خبر داد و گفت كه چندين سال به عنوان عضو هيأت انجمن

بيمه آسيا در استان گيلان؛ خدمت و انجام وظيفه كرده‌ام و سعي و تلاش‌ من معطوف آن است تا جايي كه توان داشته باشم در اشاعه فرهنگ بيمه كه از نيازهاي اساسي جامعه است؛ كوتاهي نكنم.
وي در همين حال ناكارآمدي سيستم فن آوران را مورد اشاره قرار داد كه مورد گلايه بسياري از نمايندگان است كه در مواقعي سيستم قطع بوده و ضرر و زيان غیر قابل جبرانی متوجه دفاتر نمايندگي مي‌شود.
علی رغم مشکلات صدور متاسفانه انجام خدمات رایگان برای سایر ارگان ها از جمله وصول ارزش افزوده ، جریمه تاخیر در تمدید بیمه نامه ثالث اتومبیل ، اخیرا وصول عوارض بزرگ راه ها را به نماینده تحمیل نموده اند بايد
و در عين حال وظيفه پيگيري كدهاي پستي واحدهاي مسكوني نيز به ما محول شده در حالي كه وقتي نشاني مورد بیمه واضح و شفاف باشد، اصلا درج کد پستي هيچ ضرورتي ندارد. اين امر باعث گشت تا نتوانيم خدمات گسترده‌اي ارايه كنيم.
متاسفانه افرادی امروزه در فروش بيمه‌نامه فعاليت مي‌كنند بي‌آنكه از حداقل اصول بيمه‌گري اطلاع و آگاهي داشته باشند و از اينرو اطلاعات نادرست به مردم ارايه مي‌كنند.

اين فعال پيشكسوت در صنعت بيمه همچنين موضوع كارمزدها را مورد اشاره قرار داد كه همه ساله تعرفه وضعيت كالاها و خدمات مختلف افزايش مي‌يابد اما از چندين سال قبل تاكنون، باوجود در خواست مکرر و به حق نمايندگان تعرفه‌هاي بيمه‌اي هیچ تغييری نكرده است.

حجت برومند با جمع‌بندي اظهارات خود؛ بار ديگر نقش و رسالت اصحاب رسانه را در ارتقاء و نهادينه ساختن فرهنگ بيمه‌ در اجتماع را6مورد تأكيد قرار داد و گفت: ارتقاء سطح دانش بيمه‌اي و اشاعه فرهنگ بيمه از نيازهاي اساسي جامعه محسوب مي‌شود و افكار عمومي بايد بيمه را امري اجتماعي تلقي كنند چرا كه توسعه بيمه در راستاي توسعه اقتصاد ملي ارزيابي مي‌شود.

دفتر نمايندگي بيمه در خمام (حجت برومند)
نماينده ممتاز و مشاور صدور بيمه‌نامه
بيمه ثالث بدنه (نقد و اقساط)
بيمه جامع عمر و پس‌انداز
بيمه آتش‌سوزي با مسئوليت همسايگان
بيمه مسئوليت ساختمان و كارفرمايان
نشاني: گیلان _خمام – خيابان امام – روبروي پارك آفتاب
برومند 09113324036
فطرتي 09111386944
34428183 – 013
34423660 – 013

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا