اجتماعیپیشنهاد سردبیرعلمیفرهنگیمصاحبه

تأكيد فرماندار انزلي بر لزوم حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان

تأكيد فرماندار انزلي
بر لزوم حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان

سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
بندرانزلي از ديرباز به عنوان يك شهر توريستي شناخته شده كه با توجه به دريا و بلوار ساحلي و همچنين شرايط آب و هوايي مناسب مورد توجه مسافران و گردشگران بوده است.
اين در حالي است كه ظرفيت‌هاي اين شهر ساحلي در حوزه صنعت مغفول واقع شده و دولت‌ها در گذشته توجه چنداني به پتانسيل‌هاي صنعتي بندرانزلي نداشته‌اند.
در حاشيه برگزاري نمايشگاه دستاوردهای علمی و خلاقیت شرکت هایی که در پوشش پارک علم و فناوری بندرانزلی هستند، فرصتي ايجاد شد تا با فرماندار بندرانزلي در اين خصوص گفتگوي كوتاهي داشته باشيم؛

دكتر خوش‌سعادت پس از بازديد از نمايشگاه به خبرنگار سايت اطلاع‌ساني آواي سبز آرام گفت:
بندرانزلي شهري پيشرو در صنعت و فن‌آوري است كه ما تلاش مي‌كنيم صنايع مستقر و فعال در اين شهر را مورد حمايت قرار دهيم و موانع پيش روي اين صنايع را مرتفع سازيم.
نماينده ارشد دولت در شهرستان با ابراز تأسف از اينكه در گذشته يكسري صنايع به حال خود رها شده و از كمك‌هاي دولتي بي‌بهره بوده‌اند؛ افزود: برنامه‌هاي دولت ايران قوي و دولت آقاي رييسي اينست كه صنايع و شركت‌هايي كه در حوزه دانش‌بنيان فعال هستند را مورد حمايت قرار دهند و با اختصاص تسهيلات كم بهره و فراهم ساختن امكانات لازم و زيرساخت‌ها مانند زمين و نظاير آن، شركت‌ها را راه‌اندازي كنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا