پیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتمصاحبه

مدير فروشگاه عبادتي (شهر موتور) خواستار اجراي طرح يك روزه صدور گواهينامه به موتورسيكلت در استان گيلان شد

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:

فروشگاه عبادتي موسوم به شهر موتورسيكلت در شهرستان تالش از مراكز معتبر در عرضه انواع موتورسيكلت و دوچرخه به شمار مي‌رود كه نمايندگي فروش برندهاي مختلف و معتبر موتورسيكلت و دوچرخه را به عهده دارد و نيز فروش قطعات يدكي انواع موتورسيكلت و دوچرخه به انضمام ماشين‌هاي شارژي از جمله ديگر خدمات اين فروشگاه معتبر است.

جمشيد عبادتي مدير فروشگاه عبادتي (شهر موتور) در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام اعلام كرد: در اين واحد صنفي انواع موتورسيكلت‌هاي 125 و 200 و… كه در كارخانجات داخلي توليد و مونتاژ مي‌شود به متقاضيان عزيز عرضه مي‌گردد.

وي همچنين خدمات بعد از فروش اين مركز را مورد اشاره قرار داد و اضافه كرد: خدمات نمايندگي گارانتي و عرضه قطعات يدكي؛‌ از ديگر فعاليت‌ها و خدمات اين فروشگاه به شمار مي‌رود. مدير فروشگاه عبادتي با بيان اينكه «هدف اصلي ما جلب رضايت مشتريان عزيز است» خاطرنشان كرد: از هيچ تلاشي براي رضايتمندي و جلب اعتماد مشتريان عزيز كوتاهي نمي‌كنيم و معتقديم بزرگ‌ترين و مهم‌ترين سرمايه هر واحد صنفي، رضايتمندي و اعتماد مشتريان عزيز است.

وي سپس با اعلام اينكه در اين واحد نمايندگي فروشگاه 10 نفر مشغول به كار هستند؛ گفت: فروشگاه عبادتي (شهر موتور) در رشت و تالش و رضوانشهر نيز شعباتي را داير و راه‌اندازي نموده كه مطابق با خط‌مشي اين نمايندگي در راستاي جلب رضايت مشتري موظف به ارايه خدمات به نحو احسن مي‌باشند.

جمشيد عبادتي در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه از وضعيت موتورسيكلت‌سواران و عدم بيمه اكثر موتورسيكلت‌ها جويا شد، گفت: مالک و يا راكب موتورسيكلت زماني كه براي بيمه كردن وسيله خود اقدام مي‌كند از او گواهينامه مطالبه مي‌كنند و اين در حالي است كه شرايط صدور گواهينامه موتورسيكلت براي بسياري از افراد چندان سهل‌ و آسان نيست لذا انتظار داريم مسوولان مربوطه در پليس راهنمايي و رانندگي، نسبت به روان‌سازي شرايط صدور گواهينامه رانندگي موتورسيكلت اقدام مساعد به عمل آورند كه راكبان موتورسيكلت بتوانند وسيله خود را تحت پوشش بيمه قرار دهند.

مدير فروشگاه عبادتي (شهر موتور) تصريح كرد: در شهرها با توجه به حجم بالاي ترافيك، استفاده از موتورسيكلت؛ ‌در وقت و هزينه افراد تأثير بسزايي دارد ضمن اينكه گسترش فرهنگ موتورسيكلت و استفاده قانون‌مند از اين وسيله مي‌تواند، در كاهش بار ترافيكي و همچنين كاهش مصرف سوخت مؤثر واقع شود.

وي گفت: با توجه به شرايطي كه براي صدور گواهينامه تعيين شده و بيمه موتورسيكلت‌ها نيز با داشتن گواهينامه موتورسيكلت انجام مي‌شود، اكنون بسياري از راكبان موتورسيكلت‌ها فاقد گواهينامه و فاقد بيمه هستند.

جمشيد عبادتي گفت: در مركز كشور طرح صدور يك روزه گواهينامه موتورسيكلت اجرا شده كه استقبال چشمگير راكبان موتورسيكلت را به همراه داشته است. لذا از فرماندهي و مسوولان پليس راهور انتظار داريم طرح يك روزه صدور گواهينامه موتورسيكلت را در استان گيلان و از جمله شهرستان تالش اجرا كنند تا راكبان موتورسيكلت به صورت قانون‌مند با رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي و با برخورداري از بيمه‌نامه، با آسودگي خاطر از اين وسيله استفاده كنند.

نشاني: گيلان – تالش – اسالم سه راه خلخال

01344260000 – 09111810022

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا