اجتماعیفرهنگی

استاندار گیلان: ملت ایران به جایگاه رفیع فرهنگی مردم گیلان واقف هستند

آوای سبز: استاندار گیلان با اشاره به انتقادات صورت گرفته در خصوص پخش سریال وارش از سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ملت ایران به جایگاه رفیع فرهنگی و اجتماعی مردم گیلان واقف هستند؛ اگرچه ممکن است گاهی به واسطه بدسلیقگی، عوامل یک سریال تلویزیونی در بخش هایی از برنامه دقت لازم را نداشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع روز پنجشنبه در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر استان اظهار داشت: گیلانیان به سبب داشتن مردمانی با فرهنگ و نجیب همچون مرحوم پروفسور رضا که به تازگی بدرود حیات گفته؛ در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و پژوهشی همواره پیشتاز بودند که پس از درگذشت او نه تنها مسئولان تراز اول ایران اسلامی بلکه اندیشمندان و پژوهشگران علمی جهان نیز به مردم کشورمان و گیلان، پیام هایی صادر کردند.

وی ادامه داد: این ابراز همدردی ها نشان دهنده آن است که امروز نیز ملت ایران به جایگاه رفیع فرهنگی و اجتماعی مردم گیلان واقف هستند؛ اگرچه ممکن است گاهی به واسطه بدسلیقگی، عوامل یک سریال تلویزیونی در بخش هایی از برنامه دقت لازم را نداشته باشند.

دکتر زارع با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص رعایت انتقال دغدغه های مردم به صدا و سیما خاطرنشان کرد: البته صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران کوشید با پخش کلیپ‌هایی قبل از سریال وارش؛ بار دیگر به عظمت، شکوه و فرهنگ بالای این مردم احترام بگذارد تا نگاه تکدر خاطری که از بابت بخشی از دیالوگ این سریال پیش آمده بود، را جبران کند.

استاندار گیلان افزود: معتقدیم مردم شریف و نجیب گیلان خود همواره در راستای ارتقاء شاخص‌های انسانی، اجتماعی و توسعه‌ای کشورمان موثر و پیشتاز بوده اند و در آینده نیز چنین خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا