اقتصادی

اجرای 44 کیلومتر شبکه گذاری گاز در گیلان

آوای سبز:حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر اجرای 44 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در استان، اظهار کرد: با انجام این عملیات، مجموع طول شبکه گاز در گیلان به بیش از 21 هزار و 135 کیلومتر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با وجود برخورداری بیش از 95 درصدی خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی، این شرکت با همت و جدیت فراوان برای گازدار شدن همه روستاییان تلاش می نماید و سهم 89 درصدی بخش روستایی از عملیات شبکه گذاری در تیرماه امسال گواه این مدعاست.

وی در ادامه با اعلام خبر نصب یک هزار و 400 انشعاب گاز در تیرماه سال جاری، اظهارکرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد رشد داشته و با تحقق این مهم مجموع انشعابات گاز در گیلان به بیش از 598 هزار عدد افزایش یافته است.

مهندس اکبر با اشاره به اجرای مستمر عملیات گازرسانی و اجرای حفرات خالی و به تبع آن افزایش تعداد تاسیسات و طول خطوط گاز در استان، بر رعایت الزامات ایمنی و نظارت مستمر بر عملیات و تاسیسات گاز تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از برنامه ریزی این شرکت برای گازرسانی به مناطق روستایی باقیمانده واجد شرایط و افزایش درصد برخورداری گاز روستایی به بالای 97 درصد در استان خبر داد.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا