اجتماعیپیشنهاد سردبیرمصاحبه

مدير شيريني تبريز آستانه اشرفيه در گقت و گو با آواي سبز؛ اگر مکاني باشد توانايي احداث کارخانه و اشتغال زايي را دارم

آوای سبز:شغل قنادي يکي از مشاغلي است که هم جنبه فروشندگي ، هم جنبه توليدي و هم جنبه خدماتي دارد.حتماً پيش آمده است که ماهي چندين بار گذرتان به شيريني فروشي و قنادي بيفتد و شيريني ها و کيک هاي متنوع داخل ويترين ، نگاه شما رو به خودش دوخته باشد.
قنادي، شيريني فروشي، شيريني سرا از اسمهايي است که همه آنها يک معنا ميدهند و به يک مکان اشاره مي کنند؛ اما چيزي که در اصل وجود دارد و کاسبان براي معرفي کسبوکار خود از آن استفاده ميکنند، قنادي است.
آواي سبز با يکي از برترين قنادي هاي آستانه اشرفيه يعني آقاي سيد حسن حيدرزاده مدير شيريني تبريز به گفتگو نشست تا شما را با اين شغل جذاب و مسير آن آشنا کند که در ادامه مي خوانيد.
آواي سبز: لطفا بفرماييد که چگونه شروع به کار کرديد؟
حيدرزاده: شروع به کار من در کار قنادي از سال 79 بود و حدود 21سال است که در کار قنادي هستم و قبل از اينکه به اين کار مشغول شوم، 4سال کار صادرات اجناس به ترکيه را انجام ميدادم و ساکن تبريز بودم و گردو، پسته و کنجد و خرما را صادر مي کردم
تا اينکه مشکلاتي در کار تجارت پيش آمد و شروع به کار قنادي کردم. مغازه قبلي ما حدود صدمتر دورتر از اينجا بود سپس اين مکان را با کمک مدرسه حوزه علميه آستانه اشرفيه احداث کرديم.
آواي سبز: چه تعداد بصورت مستقيم و غيرمستقيم اشتغال زايي کرديد؟
حيدرزاده: ما در شيريني تبريز از پنج نفر کار را شروع کرديم،
يک شعبه پيتزا فروشي تبريز و يک شعبه نانوايي فانتزي تبريز هم داريم که در اين سه مجموعه اکنون 90نفر پرسنل بصورت مستقيم مشغول به کار هستند. و کل پرسنل مجموعه حدود 400نفر مي شوند.
آواي سبز: دليل موفقيت تان را چه مي دانيد؟
حيدرزاده: من چند مدير خوب داشتم که راهنماهاي خوبي در کار برايم بودند و خوب کار را مديريت کردند،من حدود 40سال است که کار تجاري مي کنم و يکي از دلايل موفقيت من استفاده از تجربيات افراد با سابقه بود و هنوز هم مايلم از تجربيات افراد سن بالا استفاده کنم تا 90 نفر پرسنل را به 900نفر برسانم. اگر مسئولين همکاري کنند و مثلا مکاني را به ما بدهند که تبديل به کارخانه کنيم چنين توانايي را داريم که بدون گرفتن تسهيلات اين کار را عملي کنيم ولي متاسفانه پشتيباني نمي شويم. در کل من موفقيتم را مديون سه چهارنفر از بزرگاني هستم که از ايشان راهنمايي گرفتم.
کيفيت وسايل و مواد اوليه در کار ما حرف اول را مي زند.

آدرس: گیلان ،آستانه ،میدان جمهوری ،تلفن تماس ۰۱۳۴۲۱۳۳۴۴۰

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا