پیشنهاد سردبیرتبلیغات

نمايندگي بيمه البرز ماسال کارنامه درخشانی دارد

سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
مدير دفتر نمايندگي بيمه البرز در ماسال اعلام كرد: بيمه نوعي قرارداد است كه بين بيمه‌گر و بيمه‌گذار منعقد و امضاء مي‌شود و طرفين با مطالعه دقيق مفاد و اطلاع كامل و جامع از محتواي قرارداد بايد به امضاء آن اقدام كنند.
ايرج شكوري شارمي در مصاحبه اختصاصي با سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام خاطرنشان كرد: چنانچه يك طرف (قرارداد) اطلاع كافي از مفاد قرارداد و محتواي آن نداشته باشد، ممكن است بعداً دچار مشكل و نارضايتي شود.
وي سپس با اشاره به اينكه ده سال قبل فعاليت خود را در صنعت بيمه شروع كرده افزود:
طي دو سال متوالي به عنوان نماينده برتر در سطح شعبه، استان و كشور معرفي شدم.
ايرج شكوري شارمي آنگاه ميزان اشتغالزاييدر دفتر نمايندگي بيمه البرز تحت مديريت خود را مورد اشاره قرار داد و گفت: در اين دفتر علاوه‌بر دو فرزند من سه تن ديگر به صورت مستقيم مشغول به كار هستند كه تحت پوشش بيمه تأمين اجتماعي قرار دارند.


اين فعال مجرب و كارآزموده صنعت بيمه سپس شركت بيمه را مجموعه‌اي بازرگاني قلمداد كرد و افزود: شاخه‌هاي بيمه بسيار گسترده و متنوع است. به طوري كه انواع بيمه‌هاي خودرو مانند شخص ثالث، بيمه بدنه (خودرو)، بيمه سرقت، تا بيمه‌هاي اشخاص، آتش‌سوزي، بيمه عمر، مسئوليت و… را در بر مي‌گيرد.
وي با تأكيد بر ضرورت بيمه شدن افراد و اموال ادامه

 

 داد: مثل معروفي زبانزد عام و خاص است مبني بر اينكه «حادثه خبر نمي‌كند» كه اين يك واقعيت است. بنابراين بيمه چتر حمايتي از هر حيث محسوب مي‌شود كه در صورت بروز حادثه، خسارات را پوشش مي‌دهد.
ايرج شكوري شارمي در همين حال به اين نكته اشاره كرد به علت مشغله‌هاي زياد و دغدغه‌هاي فكري گوناگون، بعضاً برخي صاحبان خودرو، در تمديد بيمه اتومبيل خود تعلل مي‌ورزند كه در موارد ناخواسته و در مواردي هم از مشكلات مالي ناشي مي‌شود. كه در هر حال بايد تأكيد كنيم؛ تحت هر شرايطي خودرو بايد تحت پوشش بيمه باشد. چون همانطور كه قبلاً اشاره كردم حادثه خبر نمي‌كند. چه بسا راننده اتومبيلي كه بيمه دارد چندين سال دچار كوچك‌ترين تصادف و سانحه‌اي نشود اما در يك تأخير بسيار كوتاه‌مدت و شايد ظرف حتي يك روز كه از مدت اعتبار بيمه او سپري شده باشد خداي ناكرده دچار سانحه نشود. بنابراين صاحبان خودرو همواره بايد نسبت به بيمه اتومبيل خود حساسيت ويژه اعمال كنند و حتي ساعتي تأخير در تمديد بيمه نداشته باشند.
مدير نمايندگي بيمه البرز ماسال در همين حال اعلام كرد؛ به منظور رفاه حال مشتريان و بيمه شدگان عزيز؛ هزينه انواع بيمه‌ها را در صورت تقاضا مي‌توانيم به صورت نقد و اقساط دريافت نماييم.
وي گفت: انواع مختلف بيمه‌ها كه قبلاً نام بردم از قبيل بيمه شخص ثالث و بدنه اتومبيل، آتش‌سوزي، حوادث و… در اين دفتر صادر مي‌شود.
وي در ادامه همين مبحث بيمه واحدهاي مسكوني، تجاري، كارخانجات (واحدهاي توليدي – صنعتي) بيمه مسئوليت مدني (پزشكان، كارفرمايان و…) را مورد اشاره قرار داد و افزود: به تازگي بيمه‌هاي زندگي به عنوان طرحي جذاب و پرمحتوا مورد توجه گسترده قرار گرفته و به عبارتي روي اين نوع بيمه متمركز كرده‌ايم.
وي گفت: اين نوع بيمه تحت عنوان طرح شوكا يك ماه قبل رونمايي شده و مزاياي قابل توجهي براي بيمه‌شوندگان دارد.
اين فعال كارآزموده و صاحب ايده در صنعت بيمه آنگاه با ابراز تأسف از اينكه هنوز فرهنگ بيمه‌اي در سطح جامعه ما نهادينه نشده؛ گفت:
طبق آماري كه بيمه مركزي ارايه داده، ضريب نفوذ بيمه در كشور ما حدود ۲ درصد و جهان حدود ۷ درصد است و ۱۵ درصد حق بیمه کل بیمه ها در صنعت بیمه ،بیمه های عمر و زندگی است .اين امر عمدتاً از عدم اطلاع‌رساني و عدم تبليغات كافي از جايگاه بيمه در زندگي و سرنوشت تك‌تك اشخاص جامعه است.
وي ابراز اميدواري كرد؛ اصحاب رسانه اعم از مكتوب و فضاي مجازي؛ در فرهنگ‌سازي و نهادينه شدن فرهنگ بيمه در اذهان عمومي احساس مسئوليت و تعهد بيشتري داشته و رسالت خود را در اين حوزه حساس نقش خود را ايفا نمايند.
ايرج شكوري شارمي در پاسخ به سوالي مبني بر مشكلات اين دفتر نمايندگي؛ اظهار كرد: در هر رشته شغلي بدون شك يكسري مشكلات خرد و كلان وجود دارد. اما هنر مديريت كارآمد در شناخت و درك مشكلات و غلبه بر آن است. در واقع رشد و توسعه‌ي هر مجموعه‌اي؛ با برخي موانع همراه است كه بايد با برنامه‌ريزي هوشمندانه اين موانع برداشته و راه توسعه‌ي مجموعه هموار شود.
وي تصريح كرد: اولين فاكتور براي دستيابي به هدف برنامه‌ريزي است كه متعاقب آن؛ تلاش و پشتكار مستمر تا تحقق هدف ادامه مي‌يابد.

اين فعال كارآزموده و مجرب صنعت بيمه؛ همچنين خاطرنشان كرد: هدف اصلي كه از ابتدا و در هر كاري ازجمله در صنعت بيمه؛ تبيين نموده‌ام؛ ميزان اثرگذاري و مفيد بودن خدمات به جامعه است. اينكه هر كار و يا هر نوع خدماتي تا چه ميزان براي مردم مفيد و سودمند است بديهي است هر قدر ميزان چنين اثرگذاري گسترده‌تر باشد و جمعيت بيشتري را در بر گيرد، به همان نسبت ميزان موفقيت افراد مورد سنجش و ارزيابي قرار مي‌گيرد و به عقيده من رمز موفقيت در زندگي و كار؛ همين اثرگذاري مثبت بر جامعه است و صنعت بيمه با توجه به فراگيري گسترده خدمات بيشترين اثرگذاري را بر جامعه دارد و به خصوص در سال‌هاي اخير كه طرح‌هاي نوين و مفيد به خدمات بيمه اضافه شده و مزاياي اين طرح ها افراد تحت پوشش را از هر حيث آسوده خاطر مي‌كند.
ايرج شكوري شارمي همچنين خطاب به شهروندان و عموم مردم شريف استان؛ توصيه كرد: صنعت بيمه؛ صنعتي خدمات‌رسان به معناي واقعي كلمه بوده و لازم است ضريب اعتماد مردم به اين صنعت هر چه بيشتر ارتقاء يابد.
وي در پايان با تأكيد بر اينكه همه سعي و تلاش ما معطوف ارايه بهترين خدمات به مردم شريف است؛ تصريح كرد: جلب رضايت و اعتماد مردم هدف اصلي ما محسوب مي‌شود و انتظار داريم عزيزاني كه تاكنون به هر علت نتوانسته‌اند تحت پوشش بيمه‌هاي مختلف قرار بگيرند براي دريافت مشاوره به دفتر نمايندگي مراجعه و يا تماس تلفني برقرار نمايند. تا با اطلاع و آگاهي كامل از مزاياي انواع بيمه به انعقاد قرارداد بيمه مورد نظر خود، اقدام كنند.
نشاني: گیلان _ماسال – دفتر نمايندگي بيمه البرز (ايرج شكوري شارمي)

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا