اجتماعیپیشنهاد سردبیرتبلیغاتچند رسانه ایحقوقیمصاحبه

موسسه پيشگامان سايه فرنود بي‌همتا در تمامي زمينه‌هاي حقوقي و كيفري خدمات مشاوره‌اي ارايه مي‌كند

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:

در سلسله گزارش ها و مصاحبه هایی با برخی از موسسات حقوقی که قبلا داشتیم در این قسمت پای صحبت های سرکارخانم سید منور وهابی که در بین افراد حقیقی و حقوقی محبوبیت دارد و کارنامه درخشانی در رزمه خود به یاد گار گذاشته است . گفت و گویی ترتیب داده ایم که از نظرتان می گذرد .

موسسه پيشگامان سايه فرنود بي‌همتا از معدود مراكز ارايه‌دهنده مشاوره حقوقي در زمينه‌هاي مختلف و پذيرش دعاوي كيفري و حقوقي در بخش خرم آباد [ تنكابن ] محسوب مي‌شود كه تاكنون خدمات ارزشمندي در چارچوب شرح وظايف خود به شهروندان ارايه داده و موفق به جلب رضايت و اعتماد افكار عمومي شده است.

بانو سيده منور وهابي موسس و مدير اين موسسه در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام اعلام كرد: اين موسسه در سال‌هاي 96-95 تأسيس و آغاز به كار نموده كه عمده فعاليت‌هاي ما در شرح وظايف تبيين شده است.

وي با بيان اينكه هدف اصلي اين موسسه گره‌گشايي از مشكلات حقوقي اشخاص است؛ خاطرنشان كرد: در تمامي زمينه‌ها به مراجعه‌كنندگان محترم و شهروندان عزيز مشاوره‌هاي حقوقي ارايه مي‌كنيم.

بانو سيده منور وهابي كه دانش‌آموخته‌ي رشته حقوق خصوصي در مقطع كارشناسي ارشد است؛ افزود: ما به عنوان وكيل در اين موسسه فعاليتي نمي‌كنيم اما مراجعه‌كنندگان به لحاظ اعتمادي كه به موسسه دارند و مشاوره‌هاي ما در زمينه‌هاي مختلف براي آنها مفيد و كارگشا بوده؛ از ما مي‌خواهند كه براي آنها وكيل انتخاب كنيم.

وي با بيان اينكه موسسه پيشگامان سايه فرنود بي‌همتا مسووليت سنگيني به عهده دارد؛ گفت: خوشبختانه تاكنون در جلب رضايت و اعتماد همشهريان گرامي موفق بوده‌ايم.

مدير موسسه بي‌همتا در همين حال از رايگان بودن مشاوره خبر داد و اضافه كرد: توصيه مؤكد ما به عموم مردم شريف اينست كه قبل از انعقاد هر قرارداد مالي تجاري – انجام معامله و نظاير آن حتماً از مشاوره‌هاي اين دفتر استفاده كنند و پس از آن به طرح دعوي يا اقامه شكايت و ارايه دادخواست به محاكم اقدام نمايند.

وي در ادامه با بيان اينكه موسسه از سوي هيچ سازمان و نهاد و ارگاني حمايت و پشتيباني نمي‌شود، افزود: فعاليت‌هاي اين دفتر رصد و كنترل مستمر مي‌شود با اين وجود هيچگاه مورد تشويق قرار نگرفته‌ايم.

بانو سيده منور وهابي با تأكيد بر اينكه خادمان به جامعه و ملت بايد مورد تقدير و تشويق قرار بگيرند؛ خاطرنشان كرد: هر شخصي كه در سمتي منصوب مي‌شود بايد از تخصص و تجربه لازم براي انجام آن سمت يا مسووليت برخوردار باشد تا بتواند رضايت ارباب رجوع و مردم را جلب كند.

وي با بيان اينكه دادن آزمون براي فارغ‌التحصيلان رشته حقوق ضرورتي ندارد؛ افزود: دانشجويان فارغ‌التحصيل رشته معماري و يا رشته‌هاي ديگر؛ براي اشتغال در مشاغل مرتبط با رشته خود؛ امتحان نمي‌دهند اما فارغ‌التحصيلان رشته حقوق بايد در آزمون وکالت شركت كنند.

مدير موسسه پيشگامان سايه فرنود بي‌همتا همچنين لزوم تلاش وكلا و مشاوران حقوقي را براي حل و فصل مسالمت‌آميز اختلافات افراد مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: تلاش براي ايجاد صلح و سازش بين طرفين دعوي الويت اصلي ما ارايه مشاوره به مراجعه‌كنندگان عزيز است. وي در همين حال از نگارش كتابي با موضوع آيين دادرسي مدني توسط خود خبر دادكه مطالعه آن براي دانشجويان رشته حقوق بسيار مفيد خواهد بود.

بانو سيده منور وهابي در پايان گفت: آرزوي من تدريس در دانشگاه است كه آموزه‌ها و تجارب خود را در اختيار نسل جوان دانشجويان رشته حقوق قرار دهم و در كسوت استادي دانشگاه مفيد واقع شوم.

همانطور که قبلا اشارت شد ، بخش خرم آباد تنکابن زادگاه شاعر و عارف وارسته سلمان هراتی ( رحمت الله علیه ) است .آرامگاه وی محل زیارت عاشقان علم و معرفت است اینک نمونه ای از اشعار نغز را تقدیم تان می کنیم :

پیش از تو آب معنی دریا شدن نداشت / شب مانده بود و جرات فرداشدن نداشت / بسیار بود رود در آن برزخ کبود / اما دریغ ، زهره دریا شدن نداشت /در آن کویر سوخته ،آن خاک بی بهار / حتی علف اجازه زیبا شدن نداشت /گم بود در عمیق زمین شانه ی بهار /بی تو ولی زمینه ی پیدا شدن نداشت /دل ها اگر چه صاف ، ولی از هراس سنگ / آیینه بود و میل تماشا شدن نداشت / چون عقده ای به بغض فرو بود حرف عشق /این عقده تا همیشه سر وا شدن نداشت

نشاني: تنكابن – خرم‌آباد – خيابان انقلاب – روبه‌روي بانك ملي – طبقه دوم – جنب دفترخانه 82 زرعيان – موسسه حقوقي پيشگامان سايه فرنود بي‌همتا – 09111950959 – 01154256864

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا