پیشنهاد سردبیرتبلیغاتچند رسانه ایمصاحبهمطالب ویژه

رستوران و غذاي بيرون‌بر كوروش با منوی خاص سرويس‌دهي مي‌كند

سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:
رستوران و غذاي بيرون بر كوروش از معدود واحدهاي پذيرايي به شمار مي‌رود كه منوي آن به صورت اختصاصي فقط با سه نوع غذاي رايج و عامه‌پسند مانند كباب كوبيده، جوجه كباب و زرشك پلو تنظيم شده كه به طور تخصصي به اين سه نوع خوراك متمركز است. از اينرو كيفيت و طعم ومزه غذاي كورش زبانزد مشتريان بوده و طرفداران اين چند نوع خوراك عمدتاً به رستوران كوروش مراجعه مي‌كنند.
كوروش جعفري‌پور مدير اين رستوران در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام با بيان اينكه از دو سال قبل فعاليت و خدمات‌دهي خود را در اين رسته شغلي شروع كرده‌ايم که حرفه و شغل پدر گرانقدرم کربلایی دنیا معلی ( رحمت الله علیه ) بود ، افزود: هدف ما ارايه غذاي سالم با كيفيت بالا به مشتريان عزيز است كه از بهترين و مرغوب‌ترين انواع مواد اوليه جهت طبخ و پخت و پز غذاها استفاده مي‌كنيم.
وي همچنين خاطرنشان كرد در اين رستوران فقط وعده ناهار سرو مي‌شود كه معمولاً ساعت 4 عصر سرويس‌دهي به پايان مي‌رسد. مدير رستوران و غذاي بيرون‌بر كوروش آنگاه با اعلام اينكه: «در حال حاضر 4 نفر به صورت مستقيم در اين واحد پذيرايي مشغول به كار هستند»، اضافه كرد: در روزهاي پيك كاري و در مناسبت‌هايي مانند تعطيلات رسمي كه مسافران و گردشگران به منطقه سفر مي‌كنند، ظرفيت پخت غذا را افزايش داده و نيز دو نيروي كار ديگر به پرسنل رستوران اضافه مي‌شوند.


وي اظهار داشت: مشتريان اين واحد را اكثراً اهالي شريف منطقه تشكيل مي‌دهند كه البته شماري از مسافران و گردشگران نيز غذاي مورد نياز خود را از ما تهيه مي‌كنند.
كوروش جعفري‌پور در ادامه با بيان اينكه برنج مورد استفاده ما محلي درجه يك و از نوع طارم و فجر است؛ افزود: همه سعي و تلاش ما معطوف جلب رضايت و اعتماد مشتريان عزيز است كه در اين راستا بهترين و سالم‌ترين خوراك و بهترين سرويس‌دهي را سرلوحه خود قرار داده‌ايم.
مدير رستوران و غذاي بيرون‌بر كوروش در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه پرسيد آيا طرح و برنامه‌اي براي توسعه اين واحد در دستور كار داريد يا خير، گفت: به ياري خدا چنانچه شرايط و بستر مناسب فراهم شود برنامه‌هايي براي توسعه مدنظر داريم البته تاكنون از تسهيلات ويژه بانكي برخوردار نشده‌ايم و اساساً پيگير اخذ چنين تسهيلاتي هم نبوده‌ايم، اما در صورت حمايت و پشتيباني مسوولان ذيربط، قطعاً سطح خدمات‌دهي اين واحد را ارتقاء داده و طرح توسعه را با ايجاد فرصت‌هاي شغلي بيشتر اجرايي خواهيم كرد.
در ادامه بانو ……..
همسر كوروش جعفري‌پور كه در اداره امور رستوران با ايشان همكاري و مشاركت دارد به پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام توضيحاتي داد.
وي با قدرداني از مسوولان و پرسنل كميته امداد كه در راه‌اندازي اين واحد همكاري و تعامل داشته‌اند؛ افزود: اجراي طرح توسعه مستلزم برخورداري از نقدينگي بالايي است كه فعلاً از اين حيث با چالش مواجه هستيم اما اگر تسهيلات وام با اقساط بلندمدت و نرخ بهره پايين و تنفس در بازپرداخت اقساط به اين واحد اختصاص يابد؛ مي‌توانيم ظرفيت‌ها را به خصوص در زمينه اشتغالزايي افزايش دهيم و تنوع بيشتري به خدمات رستوران ببخشيم.
وي گفت: همسرم (آقاي كورش جعفري‌پور) حدود 25 سال در اين حيطه شغلي سابقه فعاليت دارد كه به لحاظ تجارب مديريتي مي‌تواند ايده‌هايي نو در آشپزي و سرويس‌دهي را عملي سازد اما اين امر مستلزم حمايت مسوولان و به خصوص تزريق نقدينگي (در قالب تسهيلات ارزان قيمت بانكي) است.
نشاني: گیلان ،تالش ،بخش جوکندان اول ،جنب کارخانه مدرن برنجکوبی زیبایی ، شماره تماس ؛ ۰۹۱۱۹۸۴۱۵۸۴

اینستاگرام : restoran.sonati.koresh

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا