پیشنهاد سردبیرتبلیغاتمصاحبه

بزرگترين مركز تخصصي خودرو با حذف واسطه‌ها آغاز به كار كرد

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:

براي اولين بار در شمال كشور، بزرگترين مركز تخصصي خريد، فروش و خدمات خودرويي در اتوبان رشت به آستانه‌اشرفيه افتتاح و آغاز به كار كرد.

مهندس پويا خاكپور موسس و مدير اين مركز، در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام، اعلام كرد: براي اولين بار مركزي راه‌اندازي كرده‌ايم كه نقش واسطه‌ها در خريد و فروش خودروها حذف شده است.

پويا خاكپور كه دانش‌آموخته مهندسي مكانيك است؛ تصريح كرد: در اين مركز روي خريد و فروش بدون واسطه خودرو تمركز كرده‌ايم.

وي سپس از اشتغالزايي مستقيم براي 10 نفر با راه‌اندازي اين مركز خبر داد و افزود: افزون بر 200 نفر نيز به عنوان كاسب با ما همكاري مي‌كنند كه به واقع اشتغالزايي غيرمستقيم اين مركز محسوب مي‌شود.

مدير مركز تخصصي خريد و فروش و خدمات خودرويي شمال كشور آنگاه در توضيح بيشتر اظهار كرد: در اين مركز مصرف‌كنندگان مي‌توانند اتومبيل موردنظر خود را انتقال دهند يا اينكه ما براي آنها استوري مي‌كنيم كه پس از پيدا شدن خريدار؛ دو طرف را مستقيم با يكديگر رو در رو نموده و فروشنده و خريدار بدون واسطه معامله مي‌كنند.

وي اضافه كرد: در واقع خريدار با بهترين قيمت و فروشنده نيز با رضايتمندي؛ اتومبيل را معامله مي‌كنند.

مهندس پويا خاكپور سپس با بيان اينكه مسووليت‌ها در اين مركز تفكيك شده؛‌ گفت: در اين مركز بخش‌هاي مختلف تفكيك شده و مسوول خريد، مسوول فروش، مسوول اسناد، حسابدار و… هر يك وظايف خود را به نحو احسن انجام مي‌دهند.

وي در همين حال خاطرنشان كرد: از لحظه ورود مشتري (خريدار) تا زماني كه به مقر تعويض پلاك برسد عزيزان را همراهي مي‌كنيم و مراحل اخذ عدم خلافي ماليات، عوارض و نظاير آن را تماماً انجام مي‌دهيم ضمن اينكه تا نوبت تعويض پلاك را مطابق با درخواست مشتري اخذ مي‌كنيم در واقع كار خريد را براي خريدار سهل و آسان نموده‌ايم به طوري كه هيچ دغدغه و استرسي براي خريدار ايجاد نخواهد شد كه معمولاً در چنين معامله‌هايي گريبانگير طرفين معامله مي‌شود.

مهندس پويا خاكپور با بيان اينكه مركز تحت بررسي او در فضايي به وسعت كلي دو هزار و 500 متر احداث و راه‌اندازي شده؛ تصريح كرد: مشتريان عزيز با آسودگي خاطر مي‌توانند اتومبيل خود را در اين فضا جهت فروش به نمايش بگذارند و يا اينكه استوري نمايند و خودرو را نزد خود نگه دارند تا زماني كه امكان فروش آن مهيا و خريدار پيدا شود!

وي گفت: پس از اعلام آمادگي خريدار با فروشنده تماس مي‌گيريم و همانطور كه قبلاً اشاره كردم او طرف را بدون واسطه جهت معامله به دفتر مركز دعوت مي‌كنيم.

مدير مركز تخصصي خريد و فروش خودرويي شمال كشور همچنين با اعلام اينكه پيش از اين در لاهيجان مستقر و فعاليت داشته‌ايم؛ افزود: اكنون در نقطه‌اي استقرار داريم كه تقريباً قلب استان گيلان به حساب مي‌آيد. چرا كه به مركز استان و نيز به شرق گيلان فقط نيم ساعت فاصله زماني دارد.

مهندس پويا خاكپور با اعلام اينكه تقريباً از تمامي استان‌ها و شهرهاي كشور، مشتري داريم؛ افزود: در پيج اينستاگرام اين مركز تحت عنوان (آقاي اندرلاين خودرو) اطلاعات كامل مركز عنوان شده و من به عنوان كارشناس خودرو مشخصات اتومبيل‌ها اعم از رنگ، شاسي، و ويژگي‌هاي ديگر را به مخاطبان و كاربران گرامي اطلاع‌رساني مي‌كنم.

وي گفت: عليرغم نوپا بودن، اين مركز با استقبال چشمگير مردم شريف كشور و استان مواجه شده كه براي ما از قبل؛ غيرقابل تصور بود.

وي افزود: كمتر از دو هفته از راه‌اندازي اين مركز سپري شده است.

مدير بزرگ‌ترين مركز تخصصي خريد، فروش و خدمات خودرويي شمال كشور آنگاه اعلام كرد: در اين مركز تيم قوي متشكل از نيروهاي جوان و كارآمد و با انگيزه را كه هر يك در حوزه كاري خود داراي تخصص هستند تشكيل داده‌ايد ضمن اينكه خودم از پنج سال قبل به صورت تخصصي كارشناسي رنگ، بدنه و فني خودروها را انجام مي‌دادم .

مهندس پويا خاكپور در پايان با اشاره به ديگر خدمات مركز تحت مديريت خود افزود: كارواش، صفرشويي، دیتیلینگ وسراميك بدنه، كاور بدنه، كارشناسي رنگ و فني اتومبيل (براي اولين بار در شمال كشور) در همين مكان تست مي‌شود.

گفتني است؛ بزرگ‌ترين مركز خدمات خودرويي شمال كشور از ساعت 9 صبح تا 9 شب يكسره آماده سرويس‌دهي است.

نشاني: گیلان _اتوبان رشت – آستانه اشرفیه – بعد از تالار احمد_ شماره تماس :

09114624486

نشاني پيج اينستاگرام: aghaye_khoodro@

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا